استقبال از ورزش های زورخانه ای در بازی های اروپایی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، دومین دوره بازی های اروپایی در بلاروس از 30 خردادماه شروع شد. به همت فدراسیون بین المللی زورخانه ای و برای نخستین بار در این بازی ها ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

استقبال از ورزش های زورخانه ای در بازی های اروپایی

استقبال از نمایش های زورخانه ای به حدی بود که خبرگزاری رسمی بازیها و رسانه های اروپایی از حضور این رشته باستانی ایرانی استقبال کردند.

الکساندر مدوید، اسطوره ورزش بلاروس و رئیس کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز با توجه به استقبال مردم و کشورهای اروپایی و جذابیتی که این رشته دارد، شانس حضور ورزش های زورخانه ای را در دوره بعدی بازی ها بسیار بالا دانست.

روز آخر نمایش ورزشکاران ایرانی با استقبال پور شور تماشاگران و مردم برگزار گردید و از امروز اجرای برنامه های ورزش زورخانه ای با حضور تیمهای اوکراین، مولداوی و بلاروس تا روز آخر مسابقات ادامه خواهد داشت.

دراین مسابقات 50 کشور و بیش از 4000 ورزشکار حضور دارند و ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در منطقه ویژه تماشاگران به مدت 10 روز نمایش های ویژه ای دارد.

حضور ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این مسابقات می تواند گام بسیار بلندی برای توسعه این ورزش در میادین ورزشی دنیا باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقبال از ورزش های زورخانه ای در بازی های اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از ورزش های زورخانه ای در بازی های اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید