الکاظمی:امکان اجرای تمامی آنچه در برنامه های دولتی ذکر شد، وجود ندارد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، یک منبع سیاسی فاش کرد، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر مکلف عراق به فراکسیون های سیاسی این کشور گفت که امکان اجرای تمامی آنچه در برنامه های دولتی ذکر شد، وجود ندارد.

الکاظمی:امکان اجرای تمامی آنچه در برنامه های دولتی ذکر شد، وجود ندارد

به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، این منبع اظهار کرد، نخست وزیر مکلف عراق برنامه های کابینه خود را بر این اساس که کابینه موقت است، ترسیم کرده، به این شکل که تنها برنامه هایی را که این مدت زمانی برای اجرای آنها کافی است، معین کرده است. در مقابل برخی فراکسیون ها نسبت به نبود برخی مسایل و یا درج برخی برنامه های دیگر و یا روشن نبودن برخی از آنها اعتراضاتی مطرح می کنند.

این منبع گفت: نخست وزیر مکلف به رهبران فراکسیون های سیاسی اعلام نمود که کابینه اش تنها اتاق فوق العاده ای برای رسیدگی به پرونده های دشواری خواهد بود که کشور را تهدید می کنند و مسایل و پرونده هایی که فراکسیون های سیاسی خواستار رسیدگی به آنها هستند، به سال ها زمان، امکانات و توافقی سیاسی نیاز دارند و فاکتور زمان آن را اداره می کند.

منبع یاد شده تاکید کرد: با این وجود، احزاب سیاسی توصیه ها و نکاتی درباره برنامه های کابینه الکاظمی به او گوشزد خواهند کرد و احتمالا او این نکات را در برنامه های خود لحاظ می کند اما اجرای تمامی مواردی که در این برنامه اعلام خواهند شد، حتی با وجود نیتی صادقانه برای اجرای آنها ممکن نیست زیرا این عوامل و شرایط موجود معین کننده هستند.

باسم خشان، عضو مجلس عراق روز جمعه اظهار کرد، احزاب سیاسی که حمایت خود را از الکاظمی اعلام نمودند، در جلسه رای گیری در دادگاه علیه او رای خواهند داد.

همچنین یک منبع سیاسی دیگر در گفت وگو با خبرگزاری فرات نیوز فاش کرد، الکاظمی درخواستی برای معین جلسه رای گیری در مورد کابینه خود را به رئیس مجلس ارائه خواهد کرد.

این منبع افزود: الکاظمی لیست اسامی کاندیداهای خود را پس از موافقت احزاب شیعه با آنها ارائه خواهد کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "الکاظمی:امکان اجرای تمامی آنچه در برنامه های دولتی ذکر شد، وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکاظمی:امکان اجرای تمامی آنچه در برنامه های دولتی ذکر شد، وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید