بیرانوند مقصرِ مسائل پرسپولیس نیست، کالدرون با برانکو مقایسه نشود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نادر باقری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: او مربی باسابقه و کارنامه داری است و می تواند به پرسپولیس یاری زیادی کند. طرفدار باید به او وقت بدهد و نباید با برانکو ایوانکوویچ که چهار سال وقت داشت مقایسه گردد.

بیرانوند مقصرِ مسائل پرسپولیس نیست، کالدرون با برانکو مقایسه نشود

دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون احتیاج به زمان دارد و خواهد توانست به پرسپولیس یاری کند.

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس راجع به انتخاب محسن سیدی به عنوان تمرین دهنده گلزهای تیم گفت: فعلاً درباره این موضوع نمی توانم حرفی بزنم که مبادا فکر نمایند دیدگاه منفی داریم. حرف برای گفتن زیاد است. نیمه پر لیوان را می بینیم تا آقای سیدی بتواند توانایی هایش را نشان دهد.

وی در مورد اینکه گفته مسی گردد انتخاب سیدی با توصیه بیرانوند بوده است تاکید نمود: من سه چهار سال است می گویم بیرانوند مقصر نیست بلکه انتخاب جانشین خارجی ضعیف برای او باعث شده تا فقط یک دروازه بان به سطح ایده آل برسد.

نادر باقری ادامه داد: به نظرم بیرانوند اصلاً در معرفی سیدی مقصر نیست. رادو همواره نیمکت نشین است و باعث شده تا خروجی مناسبی برای پرسپولیس در امر تربیت دروازه بان به وجود نیاید. او در طول سه سال فقط 13 بازی برای پرسپولیس نموده است. آقایان باید فکر آینده را بنمایند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: آوردن گلر ذخیره خارجی برای فوتبال ایران مضر است. او هزینه هنگفتی روی دست پرسپولیس گذاشته است. ای کاش ذخیزه بیرانوند ایرانی بود تا در کنار دروازه بان شماره یک تیم ملی پیشرفت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیرانوند مقصرِ مسائل پرسپولیس نیست، کالدرون با برانکو مقایسه نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند مقصرِ مسائل پرسپولیس نیست، کالدرون با برانکو مقایسه نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید