کوشش حکیم برای ایجاد اجماع بین جریان های سیاسی در راستای حمایت از عبدالمهدی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، در پی انتشار بعضی اخبار نادرست در مورد تحولات عراق در رسانه های ایرانی در قالب نقل قول از رسانه های عراقی و همچنین نگارش یادداشت و گزارش هایی بر مبنای اطلاعات غلط، دفتر جریان حکمت ملی عراق در ایران توضیحاتی در راستای روشنگری و اطلاع افکار عمومی ارائه داد.

کوشش حکیم برای ایجاد اجماع بین جریان های سیاسی در راستای حمایت از عبدالمهدی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، در این توضیحات آمده است، جریان حکمت ملی عراق هیچگونه توافقی با جریان صدر و نصر برای استیضاح نخست وزیر نداشته و درخواستی مبنی بر استیضاح عادل عبدالمهدی در مجلس ارائه ننموده است. جریان حکمت ملی نه تنها خواهان استعفای عادل عبدالمهدی نیست بلکه با وجود اینکه سهمی در دولت فعلی نداشته و ندارد، اما همیشه حفظ نظام و حاکمیت عراق اولویتشان بوده است.

همچنین سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق پس از شروع اقدامات اصلاحی دولت، از اقدامات مثبت دولت و مجلس در راستای اصلاح امور و پاسخگویی به مطالبات مشروع تظاهرات کنندگان حمایت نموده و معترضان را به برپایی تظاهرات مسالمت آمیز و در چارچوب قانون دعوت نموده است.

وی همچنین چندین بار نسبت به ورود افراد نفوذی در بین تظاهرات کنندگان هشدار داده و خواهان قاطعیت دولت در برخورد با قانون شکنان شده است.

علاوه بر مواضعی که تاکنون از سوی رهبر جریان حکمت ملی اعلام شد، وی شخصا در این ایام با رایزنی مستمر با دولت و جریان های مختلف سیاسی کوشش هایی را در راستای یاری به دولت برای عبور از بحران شروع نموده که امید است به زودی نتایج مثبتی حاصل گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوشش حکیم برای ایجاد اجماع بین جریان های سیاسی در راستای حمایت از عبدالمهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش حکیم برای ایجاد اجماع بین جریان های سیاسی در راستای حمایت از عبدالمهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید