خبرنگاران مربی اسبق پرسپولیس: تنها پنج درصد از طلب ما واریز شد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، تهران- خبرنگاران- مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز (چهارشنبه) باشگاه پرسپولیس، تنها پنج درصد از طلب ما را پرداخت کرد.

خبرنگاران مربی اسبق پرسپولیس: تنها پنج درصد از طلب ما واریز شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ ورزشی ها، باشگاه پرسپولیس تا امشب وقت دارد طلب پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کند و در غیر این صورت ممکن است جرایمی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر امتیار این باشگاه را تهدید کند.

این در حالی بود که چندی پیش باشگاه پرسپولیس به فیفا برای پرداخت پول ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ نامه زد و درخواست کرد تا از طریق منبع درآمدهای باشگاه، طلب این 2 مربی پرداخت شود. با این حال هنوز نامه ای در این زمینه به دست مربیان اسبق پرسپولیس نرسیده است.

البته باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل 2 دستیار برانکو اقداماتی انجام داد و 5 درصد از مطالبات آنها را به حساب این مربیان در عمان واریز کرد.

ایگور پانادیچ در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ورزشی ها ضمن تایید این خبر، گفت: زیبا نیست که بگوییم چه مقدار از این پول پرداخت شده است. به اعتقادم دریافت این مبلغ مثل واریز نکردن پول می ماند. باید بدانید امروز فقط 5 درصد از بدهی از سوی باشگاه پرسپولیس واریز شده است.

وی در مورد اینکه قرار بوده از طریق فیفا مطالبات او و زلاتکو پرداخت شود، اضافه کرد: چنین چیزی را نمی دانم و هیچ نامه ای مبنی بر اینکه فیفا باید این پول را پرداخت کند، دریافت نکردیم و تنها چیزی که مشخص است این است که باشگاه پرسپولیس موظف است تا آغاز روز 6 آگوست (16 مرداد) این پول را پرداخت کند در غیر این صورت با جرایم بزرگی روبرو خواهد شد.

مربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: هنوز اتفاق تازه ای رخ نداده و منتظر هستیم تا باشگاه به وظیفه اش عمل کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مربی اسبق پرسپولیس: تنها پنج درصد از طلب ما واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی اسبق پرسپولیس: تنها پنج درصد از طلب ما واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید