والدانو: زیدان برای رئال مادرید نماد اتحاد است، مورینیو نماد تفرقه!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید با بازگشت آقای خاص به کادر فنی این تیم مخالف است.

والدانو: زیدان برای رئال مادرید نماد اتحاد است، مورینیو نماد تفرقه!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، در بحبوحه شایعاتی که درباره آینده کادر فنی رئال مادرید به وجود آمده، اخباری هم درباره احتمال بازگشت دو تن از سرمربیان سابق این تیم زین الدین زیدان و ژوزه مورینیو شنیده می گردد.

خورخه والورده در عین حال با بازگشت گزینه اول موافق است، عقیده دارد که بازگشت آقای خاص احتمالاً خوشایند گروه زیادی از طرفداران رئال مادرید نخواهد بود. والورده که در زمان مربیگری مورینیو در نقش مدیر ورزشی در رئال مادرید کار می کرد و به خاطر اختلافاتش با این مرد پرتغالی، از این باشگاه جدا شد به شبکه اوندا سرو گفت: زیدان برای رئال مادرید نماد اتحاد بود، در حالی که مورینیو نماد دو دستگی. من فکر نمی کنم که هیچکس از بازگشت زیدان به رئال ناراحت گردد در حالی که بازگشت مورینیو موافقان و مخالفان خاص خودش را خواهد داشت. یکسری افراد حامی او خواهند بود و یکسری دیگر دشمن او. رئال مادرید باید شرایط تیم را ارزیابی کند چون در این تیم بازیکنان جوان فراوانی هستند که باید با احتیاط با آنها رفتار گردد.

والدانو با اشاره به هفته تاریک رئال مادرید که در آن شانس قهرمانی در 3 جام را از دست داد، اضافه نمود: بازی کردن به این شیوه آسان نیست به خصوص اگر شما جوان باشید. پیدا کردن شرایط چالش برانگیزتر از این سخت است. رئال مادرید باشگاه متوقعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "والدانو: زیدان برای رئال مادرید نماد اتحاد است، مورینیو نماد تفرقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدانو: زیدان برای رئال مادرید نماد اتحاد است، مورینیو نماد تفرقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید