ارتفاع برف در گردنه های کوهرنگ به بیش از 2.5 متر رسید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فرماندار کوهرنگ با اشاره به این که خوشبختانه ارتفاع برف در زردکوه بختیاری افزایش یافته است، گفت: ارتفاع برف در گردنه های چری و شاه منصوری به بیش از 2.5 متر و در شهر چلگرد به یک متر رسیده است.

ارتفاع برف در گردنه های کوهرنگ به بیش از 2.5 متر رسید

مرتضی زمانپور در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ورزشی ها، با اشاره به بارش برف و کولاک، وجود مه و طوفان شدید در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: هم اکنون تردد در گردنه های چری و شاه منصوری به کندی انجام می گردد و به علت احتمال ریزش بهمن، امشب جاده ها در این گردنه ها مسدود خواهد شد.

وی با اشاره به بارش برف در این شهرستان، اضافه کرد: محتمل است جاده های ارتباطی اکثر روستاهای این شهرستان نیز مسدود شوند.

فرماندار کوهرنگ توضیح داد: 60 دستگاه ماشین آلات برف روب، هشت اکیپ راهداری و چهار پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهرستان کوهرنگ آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

زمان پور با بیان این که هم اکنون همه محورهای شهرستان کوهرنگ لغزنده بوده و توصیه می گردد از مسافرت های غیرضروری به این شهرستان خودداری گردد، اضافه کرد: رانندگان باید با زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی در جهتها تردد نمایند.

فرماندار کوهرنگ گفت: اگر بارش برف موجود به باران تبدیل گردد، قطعاً شاهد سیلاب در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به این که خوشبخانه ارتفاع برف در زردکوه بختیاری افزایش یافته است، گفت: ارتفاع برف در گردنه های چری و شاه منصوری به بیش از 2.5 متر و در شهر چلگرد به یک متر رسیده است.

زمانپور یادآور شد: چند شبانه روز است که اعضای مدریت بحران و نیروهای امدادی شهرستان کوهرنگ به طور مرتب در حال خدمت رسانی و رسیدگی به اوضاع هستند.

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، گردنه های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از جهت منطقه بازفت را به استان خوزستان متصل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارتفاع برف در گردنه های کوهرنگ به بیش از 2.5 متر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتفاع برف در گردنه های کوهرنگ به بیش از 2.5 متر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید