ارنستو والورده: در بارسلونا هرگاه می بازید انگار وارد بحران شده اید، پنالتی زن ها و دروازه بان های خوبی داریم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، ارنستو والورده حمله را تنها راه جبران شکست 2 بر صفر تیمش در بازی رفت جام حذفی اسپانیا مقابل سویا دانست.

ارنستو والورده: در بارسلونا هرگاه می بازید انگار وارد بحران شده اید، پنالتی زن ها و دروازه بان های خوبی داریم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سویا در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های اسپانیا از راهکارهای فزونی بر رقیب سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: 90 دقیقه فرصت داریم تا ورق را برگردانیم. تجربه نشان داده وقتی به یک عملکرد خوب احتیاج داشته باشیم و تحت فشار باشیم، کار را به خوبی انجام می دهیم. در بازی رفت ما تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم؛ درست مثل همه تیم ها. ترکیب کاملاً خوب و قدرتمندی را به زمین فرستادیم، اما خب نتیجه خوبی نگرفتیم. هدف ما صعود به نیمه نهایی است. هفته فشرده و پرفشاری داریم، چون در شش روز باید دو بازی انجام بدهیم. خودمان را با شرایط موجود وفق خواهیم داد. ما هم پنالتی زنان و هم دروازه بان های خوبی داریم.

وی با بیان این جمله که برای جبران شکست مقابل سویا چاره ای غیر از حمله نداریم، خاطر نشان کرد: ما همیشه در هر بازی خواستار برد هستیم و این موضوع را همه می توانند ببینند. در بارسا هر وقت در یک بازی شکست می خورید، انگار وارد یک بحران شده اید. جوری انتقاد می نمایند که انگار دوست دارند دست در چشمان شما نمایند! ببرید یا ببازید، خورشید فردای آن روز باز هم طلوع می نماید و دوباره شنبه بازی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارنستو والورده: در بارسلونا هرگاه می بازید انگار وارد بحران شده اید، پنالتی زن ها و دروازه بان های خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: در بارسلونا هرگاه می بازید انگار وارد بحران شده اید، پنالتی زن ها و دروازه بان های خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید