اصفهان، مهاجری: باد اجازه نمی داد دو تیم بازی نمایند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: باد اجازه نمی داد دو تیم بازی نمایند.

اصفهان، مهاجری: باد اجازه نمی داد دو تیم بازی نمایند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها از اصفهان، رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی کیفیت نداشت و دلیلی اصلی هم شرایط جوی بود که باد اجازه نمی داد کار کنیم. دو تیم هر زمان می خواستند بازی را شکل بدهند، باد نمی گذاشت. در روزی که شرایط برای مان سخت بود، توانستیم یک امتیاز از تیم شایسته ذوب آهن بگیریم. این یک امتیاز می تواند پس از بازی با پیکان اعتماد به نفس ما را برگرداند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص هدف گذاری تیمش مطرح کرد: هنوز هدفی برای سال آینده نداریم. مالک باشگاه تیم داری می نماید، اما برای اینکه بحث های دیگری پیش نیاید، باید به یک هلدینگ مستقل برای سال دیگر منتقل گردد. با این داشته ها در خط حمله، محدودیت داریم و بازیکنی در نیم فصل دوم نداشتیم که شرایط را تغییر بدهد. سه مهره اصلی تیم را نیز از دست دادیم. تنها هدف گذاری مان این است که فوتبالی خوبی انجام دهیم. تا اینجا نتایج بدی نگرفته ایم و امیدوارم در خاتمه فصل، در بین 8 تیم قرار بگیریم.

مهاجری ادامه داد: قبلا بازیکنی با 200 هزار دلار به ایران می آمد، هزینه اش 600 میلیون تومان می شد، اما با دلار امروز مبلغ دو نیم میلیارد می گردد. همین مسئله کار ما را برای آوردن بازیکن شایسته سخت می نماید. بازیکنانی که می توانستند خلاقیت داشته باشند نیز، از ایران رفته اند. 10،12 مهاجم ما در خارج از کشور بازی می نمایند. به همین خاطر، مهاجم درجه یک نداریم. شما به تیم های ما در ایران نگاه کنید که چند تیم به پایه توجه می نمایند؟ اگر به فوتبال پایه توجه گردد، در این شرایط سخت مالی می توانند بازیکن فراوری نموده و مصرف نمایند.

وی در رابطه با داوری دیدار امروز توضیح داد: داوری مسئله ای نبود و قضاوت برای او نیز سخت بود. بازی مستقیم در جریان بود و برای قضاوت از نظر فیزیکی سخت بود، آن هم در روزی که داوری علیه ما دیده می شد. البته به آنها خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در رابطه عدم استقبال تماشاگران تبریزی مطرح کرد: اگر بتوانیم در نیم فصل دوم به لحاظ کسب نتیجه در بین 4،5 تیم نخست باشد و در نیمه بالای جدول باشیم. همان تعداد اندک تماشاگر تبریزی هم که امروز حمایت مان کردند، انگیزه بیشتری برای کار کردن می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصفهان، مهاجری: باد اجازه نمی داد دو تیم بازی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، مهاجری: باد اجازه نمی داد دو تیم بازی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید