ترامپ نتوانست جلوی پرونده شکایت دادستان کل نیویورک از او و خانواده اش را بگیرد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، یک قاضی در نیویورک با درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اعضای خانواده او برای رد شکایت از آن ها که خرداد امسال توسط باربارا آندرود، دادستان کل همین ایالت تنظیم شده بود، مخالفت کرد.

ترامپ نتوانست جلوی پرونده شکایت دادستان کل نیویورک از او و خانواده اش را بگیرد

به گزارش ، سالیان اسکراپولا، قاضی ایالت نیویورک با درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اعضای خانواده او برای رد شکایت از آن ها که خرداد ماه امسال توسط باربارا آندرود، دادستان کل همین ایالت تنظیم شده بود، مخالفت کرد.

سالیان اسکراپولا، قاضی ایالت نیویورک استدلال وکلای خانواده ترامپ که به استناد یک بند قانون اساسی آمریکا خواهان لغو این شکایت شده بودند را رد کرد.

باربارا آندرود، دادستان کل نیویورک پیش از این از بنیاد ترامپ، شخص رئیس جمهور آمریکا و فرزندان او به دلیل قانون شکنی گسترده و کوشش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2016 شکایت نموده بود.

آندرود در این شکایت نامه با بیان این ادعا که بنیاد خیریه ترامپ سال 2016 وارد فعالیت های غیرقانونی برای اثرگذاشتن بر انتخابات شده، خوستار انحلال این بنیاد شده بود. سه فرزند ترامپ ایوانکا، دونالد جونیور و اریک هم در این پرونده متهم شده اند.

قانون اساسی آمریکا صراحت دارد نمی توان رئیس جمهور مستقر آمریکا را تحت پیگرد قرار داد، اما اسکراپولا گفته قانون اساسی نمی تواند برای ترامپ در برابر این شکایت مصونیت ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترامپ نتوانست جلوی پرونده شکایت دادستان کل نیویورک از او و خانواده اش را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نتوانست جلوی پرونده شکایت دادستان کل نیویورک از او و خانواده اش را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید