ترکاشوند: از بازیکنان پیکان راضی نیستم، حضور ایگور در سالن مهم است

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، در دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان موفق شد با نتیجه سه بر یک دورنای ارومیه را شکست دهد.

ترکاشوند: از بازیکنان پیکان راضی نیستم، حضور ایگور در سالن مهم است

محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی مقابل تیم دورنا در جمع وبلاگ ورزشی ها حاضر شد و گفت: تیم دورنا نسبت به نیم فصل مسابقات تغییرات چشمگیری داشته، به وکیلی تبریک می گویم که با این تیم و بازیکنان نوجوان در مسابقات لیگ شرکت نموده است درست است که موفق به کسب پیروزی نشده اما رشد چشمگیری داشته و امروز نیز مقابل تیم ما بازی خوبی ارائه کرد.

ترکاشوند در ادامه اضافه نمود: در دو ست مقابل این تیم سورپرایز شدیم در مجموع تجربه تیم ما غالب بر این تیم شد و موفق شدیم آنها را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در ادامه گفت: امروز روز ما نبود از بازیکنانم راضی نیستم بهتر از این می توانستند بازی نمایند جا دارد به وکیلی خسته نباشید بگویم آنها در سرویس تیم ما را اذیت کردند و همچنین سرعتی زن های این تیم رشد چشمگیری داشتند و در آینده خیلی بیشتر از این بازیکنان خواهیم شنید.

ترکاشوند در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال شنیده اید که کمیته انضباطی رای خود را یک هفته پس از برگزاری جلسه برگزار کند یا خیر، گفت: معمولا چنین چیزی مرسوم نبوده شاید برای آنالیز دیدار خاتم و پیغام احتیاج به آنالیز های بیشتر بوده امیدوارم این رای زودتر صادر گردد.

ترکاشوند درباره غیبت ایگور کولاکوویچ در سالن مسابقات امروز نیز گفت: برنامه ریزی ایگور را نمی دانم، قرار بود جلسه ای در فدراسیون داشته باشد شاید اگر در ایران ماندگار باشد در هفته های آینده با حضور در سالن مسابقات بازی ها را تماشا کند. حضور ایگور در سالن مسابقات می تواند انگیزه ای برای بازیکنان گردد، اینکه بخواهند از قبل لیستی از بازیکنان تهیه نمایند کار قشنگی نیست. سرمربی تیم ملی با حضور در سالن مسابقات و یا تماشای فیلم رقابت ها می تواند انتخابات بهتری داشته و از همه پتانسیل ها استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکاشوند: از بازیکنان پیکان راضی نیستم، حضور ایگور در سالن مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکاشوند: از بازیکنان پیکان راضی نیستم، حضور ایگور در سالن مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید