حضور ژاپن با بهترین ها در جام جهانی کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در روسیه در حالی استارت می خورد که برخلاف تیم کشتی آزاد ایران که با تیم امید به این مسابقات اعزام می گردد، سایر تیم ها تقریبا با نفرات اصلی در این رقابت ها به میدان می روند.

حضور ژاپن با بهترین ها در جام جهانی کشتی آزاد

تیم کشتی آزاد ژاپن با حضور قهرمانان خود در جام دنیای کشتی آزاد روسیه حضور پیدا می نماید. رقابت های جام دنیای کشتی آزاد روسیه روزهای 25 و 26 اسفندماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می گردد و ترکیب تیم ژاپن که در گروه یک این رقابت ها با تیم های روسیه، کوبا و ترکیه همگروه است، با حضور ستاره های این تیم کامل شده است.

تیم های کشتی روسیه ، آمریکا و ژاپن تقریبا با ترکیب اصلی به میدان می آیند. تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند و به هر شکل برای رسیدن به عنوان نخست کوشش می نمایند.

در وزن 57 کیلوگرم یوکی تاکاهاشی (طلا و برنز دنیا) ، در وزن 61 کیلوگرم یودای فوجیتاما، در وزن 65 کیلوگرم تاکوتو اتوگورو (طلای دنیا) و دایچی تاکاتانی (نقره بازی های آسیایی) ، در وزن 70 کیلوگرم کوجیرو شیگا، در وزن 74 کیلوگرم یوهی فوجینامی (برنز دنیا) ، در وزن 79 کیلوگرم یوتا آبه، در وزن 86 کیلوگرم سوسوکه تاکاتانی (نقره دنیا)، در وزن 92 کیلوگرم آتسوشی ماتسوموتو (برنز دنیا) ، در وزن 97 کیلوگرم نائویا آکاگوما و در وزن 130 کیلوگرم نوبویوشی آراکیدا و همچنین در وزن کاتسوتوشی کانازاوا حضور دارند. تیم کشتی آزاد امید (زیر 23 سال) ایران به همراه چند کشتی گیر بزرگسال نیز در گروه دو رقابت های جام دنیای، با کشورهای آمریکا، گرجستان و مغولستان هم گروه است.

منبع: ایران ورزشی

به "حضور ژاپن با بهترین ها در جام جهانی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ژاپن با بهترین ها در جام جهانی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید