رحمتی: همه چیز در استقلال گل و بلبل نیست

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل صنعت نفت از مسائل این تیم سخن گفت.

رحمتی: همه چیز در استقلال گل و بلبل نیست

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان، گفت: ما شرایط خوبی نداشتیم و روزهای سختی را سپری می کردیم اما توانستیم به موقعیتی برسیم که بهتر از قبل باشد. اما بازهم این تیم کار دارد و ما احتیاج به تمرین، هماهنگی و انسجام داریم. در تیم ما هم شرایط گل و بلبل نیست. وقتی در تیم های دیگر اتفاقی می افتد و پول ندارند، آن را در بوق و کرنا می نمایند که انگار مظلومند و همه امکانات در اختیار ماست.

او اضافه نمود: تنها 20 درصد از قراردادها را گرفته ایم و نزدیک به 4-5 ماه است که پرداختی از سوی باشگاه نبوده است. از آقای فتحی تشکر می کنم که دیشب به اردوی تیم آمد و حرف های بازیکنان را گوش کرد. بازیکنان ما حجب و حیا دارند و به دنبال مصاحبه کردن نیستند. دوست داریم این اتفاقات در تیم خودمان حل گردد. از مسئولان و اسپانسر خواهش می کنم که به ما توجه نمایند. شرایط ما سخت است و احتیاج به حمایت داریم. از شخص وزیر ورزش نیز می خواهم به اسپانسر فشار بیاورد تا دست تیم را خالی نگذارند. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا دو بازی آخر نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم.

کاپیتان استقلال همچنین درباره قرار دریافت تیمش در گروه مرگ لیگ قهرمانان اعلام کرد: این گروه تکراری شده و هر سال همین است. ما هر سال با دو سه تیم از این گروه بازی می کنیم و فقط یکی از آن ها تغییر می نماید. قطعا با همت بازیکنان و برطرف کم و کاستی ها، سربلند از این مسابقات بیرون می آییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رحمتی: همه چیز در استقلال گل و بلبل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: همه چیز در استقلال گل و بلبل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید