رفتار متفاوت کریمی لب خط، اهل هوچی گری نبود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، کریمی برخلاف اینکه در رسانه ها تندخو و حالت تهاجمی دارد در تمام طول بازی با پرسپولیس هرگز رفتار عجیبی برای خودنمایی نداشت و دست به هوچی گری نزد.

رفتار متفاوت کریمی لب خط، اهل هوچی گری نبود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها ،با اینکه علی کریمی بازی را به پرسپولیس باخت اما چهره تازه ای از یک مربی باشخصیت در فوتبال ایران ارائه داد که می تواند برای بسیاری از مربیان داخلی الگو باشد.در شبی که چشم ها به کریمی دوخته گردیده بود او با اینکه در این حوزه تازه کار است و در ابتدای راه واقع شده است اما فوق العاده با دیسیپلین و بدون حرکات اضافه رفتار کرد و احترام دوباره پرسپولیسی ها و نیمکت این تیم را برانگیخت.

برخلاف آنچه از کریمی در دوران بازیگری و همین حالا در فضای مجازی سراغ داریم،او اهل تاختن به حریف نیست و لب خط اعتراض نمی نماید.او مثل برخی مربیان تازه وارد به این عرصه و حتی خارجی هایی که مدام به هر اتفاق درون زمین و هر تصمیم داور معترض گردیده و بر سر این و آن فریاد می کشند،آرامش خود را در طول بازی حفظ کرد آن هم در شرایطی که تیمش تحت فشار بود.

کریمی برخلاف اینکه در رسانه ها تندخو و حالت تهاجمی دارد در تمام طول بازی با پرسپولیس هرگز رفتار عجیبی برای خودنمایی نداشت و دست به هوچی گری نزد.جالب اینکه او یک بار عصبانی شد و حالت تهاجمی گرفت که در آن صحنه هم دروازه بان خودش را آماج انتقاد گرفته بود. کریمی سعی داشت وجهه مربیگری اش را با آن دست مربیانی که دست به هر کاری می زنند تا امتیاز بگیرند متفاوت نشان دهد و ثابت کند با فن فوتبال دنبال رسیدن به امتیاز است.

کریمی همچنین بدن خود را کاملا فیت و آماده نگه داشته و از این حیث با بیشتر همکاران لیگ برتری اش تفاوت دارد.او مثل بازیکنان تمرین می نماید،همچنان مثل دوران بازیگری اهل زود خوابیدن شب ها و زود بیدار شدن صبح هاست.کریمی تمرینات تیمش را در ساعت 9 صبح فیکس نموده تا بازیکنان را مجبور به خوب زودهنگام و بیدارباش در اول وقت کند و از این حیث رفتاری متفاوت در پیش گرفته که می تواند در نهایت منجر به موفقیت نسبی اش در آغاز کار مربیگری گردد؛حتی اگر تا الان امتیازها را از دست داده و تیمش در قعر جدول جا خوش نموده باشد.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "رفتار متفاوت کریمی لب خط، اهل هوچی گری نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار متفاوت کریمی لب خط، اهل هوچی گری نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید