آغاز به کار مجدد عملیات بهسازی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی موزه نظامی سعدآباد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فاز دوم عملیات بهسازی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی موزه نظامی، واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با نظارت دفتر فنی این مجموعه شروع شد.

آغاز به کار مجدد عملیات بهسازی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی موزه نظامی سعدآباد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از روابط عمومی سعدآباد، در راستای اهداف کلان مدیریت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مبنی بر حفاظت از بناهای تاریخی ارزشمند این مجموعه، از سال گذشته عملیات های متعدد عمرانی در موزه نظامی، توسط دفتر فنی سعدآباد شروع شد.

اولین عملیات عمرانی در این موزه با آواربرداری و سبک سازی بام انجام پذیرفت و در ادامه، بهسازی تاسیسات الکتریکال و مکانیکال در دست انجام نهاده شد که در شهریورماه امسال فاز دوم این پروژه از سر گرفته شد.

با توجه به استفاده مسکونی از بنا در دوران پهلوی، سیستم سرمایش و گرمایش آن به صورت موتورخانه مرکزی و سیستم روشنایی آن با استفاده از نور سقفی بوده است که به منظور رفع نمودن نیازهای بنا با کاربری موزه، شورای فنی مجموعه، الزام به تغییر در سیستم های مورد استفاده و همچنین تعبیه سیستم اطلاع رسانی عمومی، دوربین های مدار بسته (IP Base)، اعلام حریق (آدرس پذیر) و تهویه مطبوع (Interlock) در این موزه کرد.

پیش بینی می گردد اجرای این پروژه در بهمن ماه امسال سرانجام می یابد.

موزه نظامی در راستای حفاظت از ارزش های تاریخی و زنده نگه داشتن تاریخ مقاومت از سرزمین ایران، در سال 1360 با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برای بازدید عموم علاقه مندان افتتاح شد.

منبع: میراث آریا

به "آغاز به کار مجدد عملیات بهسازی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی موزه نظامی سعدآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار مجدد عملیات بهسازی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی موزه نظامی سعدآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید