فاوره: هانوفر کار را برای ما سخت کرد، نتیجه تساوی عادلانه بود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی زردپوشان وستفالن معتقد است شاگردانش در خانه هانوفر به دردسر افتادند، اما نتیجه تساوی عادلانه بود.

فاوره: هانوفر کار را برای ما سخت کرد، نتیجه تساوی عادلانه بود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، لوسین فاوره که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در اولین دیدار از هفته دوم بوندس لیگای آلمان در خانه هانوفر به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند، پس از این بازی گفت: نتیجه تساوی بدون گل عادلانه بود. بازی خیلی سختی برای ما بود و خیلی به دردسر افتادیم. هنوز جای پیشرفت داریم. هانوفر تیم خیلی سازمان یافته ای بود و کار را برای ما سخت کرد. پس از گذشت 25 دقیقه از آغاز بازی عملکردمان کمی بهتر شد، اما نمی توانیم بگوییم که سوار بر بازی بودیم.

سرمربی دورتموند ادامه داد: وقتی صاحب توپ می شدیم، خیلی زود آن را لو می دادیم. هنوز کارهای زیادی ضروری است که روی تیم انجام دهیم چون باید بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. در این بازی با سیستم 3-3-4 بازی کردیم و هر دو تیم دوندگی بالایی داشتند. در کل بازی خیلی نزدیکی بود.

وی در مورد نیمکت نشینی ماریو گوتزه که در هیچی ک از دو بازی اول دورتموند در فصل جدید بوندس لیگا بازی نکرده، گفت: در حال حاضر بازیکنان دیگر نسبت به گوتسه در شرایط بهتری برای بازی کردن هستند. نوبت بازی کردن ماریو هم خواهد رسید، اما باید ببینیم که شرایط او در آینده چطور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاوره: هانوفر کار را برای ما سخت کرد، نتیجه تساوی عادلانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: هانوفر کار را برای ما سخت کرد، نتیجه تساوی عادلانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید