پروژه استخر دانش آموزی شهرستان رزن تأمین اعتبار می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، حسن لطفی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید مدارس شهرستان رزن که با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار گردید، گفت: همچنان که امروز رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قول مساعد در راستای ساخت مدرسه در شهرستان رزن را دادند عملیات ساخت 2باب مدرسه در بخش قروه درجزین و سردرود شهرستان رزن انجام می گردد.

پروژه استخر دانش آموزی شهرستان رزن تأمین اعتبار می گردد

وی بابیان اینکه استخر دانش آموزی شهرستان رزن تا سرانجام مهرماه سال آینده تکمیل خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی این پروژه چند سال پیش آغازگردیده اما به علت نبود اعتبار این پروژه نیمه تمام رهاگردیده که در کوشش هستیم با تخصیص اعتبار موردنیاز تا مهرماه سال آینده این پروژه تکمیل گردد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت 5 مدرسه از سال 1395 در شهرستان رزن آغازگردیده که از این تعداد 4 مدرسه دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی و یک مدرسه نیز دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی است که هر 5 مدرسه تکمیل و تجهیز می شوند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز گفت: یکی از منابع مهم تخریب و بازسازی منابع ملی است که هرساله از جانب سازمان نوسازی مدارس کشور برای استان اعتباری لحاظ می گردد.

فرزاد تیموری با اشاره به اینکه 65 درصد مدارس استان همدان تخریب، بازسازی و مقاوم سازی گردیده است، گفت: 35 درصد مدارس استان همدان در نوبت است تا در صورت تأمین اعتبار بازسازی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پروژه استخر دانش آموزی شهرستان رزن تأمین اعتبار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه استخر دانش آموزی شهرستان رزن تأمین اعتبار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید