آنچلوتی: برای ناپولی مقابل بارسلونا آرزوی موفقیت می کنم، لیگ قهرمانان برای یوونتوس حالت وسواس پیدا کرده است

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم فوتبال اورتون برای شاگردان سابقش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرزوی موفقیت و مدعیان قهرمانی این رقابت ها را معرفی کرد.

آنچلوتی: برای ناپولی مقابل بارسلونا آرزوی موفقیت می کنم، لیگ قهرمانان برای یوونتوس حالت وسواس پیدا کرده است

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، کارلو آنچلوتی که در اواسط فصل اخیر پس از جنجال اختلاف میان بازیکنان و رئیس باشگاه ناپولی با توافق دوجانبه از این باشگاه جدا شد، امیدوار است که شاگردانش سابقش بتوانند با غلبه بر بارسلونا راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

ناپولی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی در ایتالیا مقابل حریف اسپانیایی یک - یک مساوی کرد و شنبه هفته آینده در بازی برگشت میهمان این تیم خواهد بود.

آنچلوتی که در ماه دسامبر پس از رساندن ناپولی به مرحله حذفی این تیم را ترک کرد، به نشریه کوریره دلواسپورت گفت: من تحویلدار فوق العاده ای هستم. آرزو می کنم که ناپولی راهی مرحله بعد شود. حقیقت چهره های متفاوتی دارد اما هیچ کسی به این موضوع توجه نمی کند، حتی امروز.

موضوع بعدی که آنچلوتی به آن اشاره داشت، سرمایه گذاری یوونتوس برای پایان دادن به ناکامی 24 ساله اش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. یوونتوس در سال های اخیر دو بار (2015 و 2017) فینالیست اما در هر دو مورد مغلوب شد.

آنچلوتی که به عنوان مربی دو بار با میلان و یک بار با رئال مادرید قهرمانی در این رقابت ها را کسب کرده است، درباره تلاش تیم سابقش برای فتح اروپا گفت: برای یوونتوس قهرمانی در لیگ قهرمانان به یک وسواس تبدیل شده و در عین حال این یک عامل انگیزه بخش قوی است. این دو فاکتور با یکدیگر مرتبط هستند. یوونتوس لیگ قهرمانان را یک مدل سرمایه گذاری اقتصادی هم می داند و فقط از نظر احساسی به قضیه نگاه نمی کند. با این حال به نظر من زمانی که یک تیم به فینال می رسد یعنی اینکه تمام تلاشش را انجام داده و مابقی ماجرا در دستان خداست. با توجه به تغییر شیوه برگزاری بازی ها بعد از کرونا (تک حذفی شدن بازی از مرحله یک چهارم نهایی) غیرقابل پیش بینی بودن نتایج بازی میان 8 تیم پایانی می تواند یک مزیت باشد. سرنوشت مسابقات با تک بازی معین می شود، پس امسال ما کلی فینال داریم نه فقط یکی.

آنچلوتی اگرچه بازی های این فصل لیگ قهرمانان را غیرقابل پیش بینی می داند اما معتقد است که دو تیم نسبت به سایر تیم ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

او ادامه داد: بخت های قهرمانی، باانگیزه ترین تیم ها هستند، آنهایی که برای یک مقطع معین از فصل رقابت های اروپایی را به مهمترین هدف شان تبدیل می کنند. پاری سن ژرمن هرگز به مرحله نیمه نهایی نرسیده است و سیتی هم به فینال نرسیده، البته فکر نمی کنم که فرانسوی ها از روبه رو شدن با آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی خیلی راضی باشند.

در حالی که صعود پاری سن ژرمن به مرحله یک چهارم نهای قطعی شده است، منچسترسیتی هنوز باید بازی برگشت خود را مقابل رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد انجام دهد، هر چند با توجه به پیروزی 2 بر یک شاگردان پپ گواردیولا در دور رفت، شانس آنها برای صعود بسیار زیاد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنچلوتی: برای ناپولی مقابل بارسلونا آرزوی موفقیت می کنم، لیگ قهرمانان برای یوونتوس حالت وسواس پیدا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: برای ناپولی مقابل بارسلونا آرزوی موفقیت می کنم، لیگ قهرمانان برای یوونتوس حالت وسواس پیدا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید