الیور استون مجموعه تلویزیونی می سازد، رم دهه 50 در زندگی شیرین

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از هالیوود ریپورتر، الیور استون کارگردان صاحب نام آمریکایی قرار است اولین اپیزود از یک مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کند، او در این پروژه که زندگی شیرین/Dolce Vita نام دارد با تام فانتانا تهیه کننده و فیلمنامه نویس برنده جایزه اِمی همکاری می نماید.

الیور استون مجموعه تلویزیونی می سازد، رم دهه 50 در زندگی شیرین

کمپانی ای وان (eOne)، کانال مدیاسِت ایتالیا و کمپانی دلارنتیس تهیه این مجموعه نمایشی را که به آنالیز زیرپوست شهر رم در دهه 50 میلادی می پردازد بر عهده دارند. این اثر ربطی به فیلم کلاسیک زندگی شیرین (1960) ساخته فدریکو فلینی ندارد، هر چند گفته می گردد ممکن است برخی مناطق پرزرق و برق نشان داده شده در فیلم فلینی نیز در این مجموعه نمایش داده گردد.

این پروژه با الهام از کتاب مرگ و زندگی شیرین: جنبه تاریک رم در دهه 50 اثر استفن گاندلِ تاریخدان ساخته می گردد. کتاب مرگ و زندگی شیرین درباره قتل پر سر و صدای ویلما مونتسی 21 ساله در سال 1953 و فساد و شکاف طبقاتی موجود در جامعه ایتالیا است؛ قتلی که تصویر ارائه شده از زندگی شیرین ایتالیای پس از جنگ جهانی دوم را مخدوش کرد.

فانتانا خالق مجموعه های تلویزیونی اُز و قتل: زندگی در خیابان فیلمنامه این پایلوت (یک قسمت مستقل از یک مجموعه تلویزیونی که به صورت آزمایشی ساخته می گردد تا احتمال موفقیت مجموعه معین گردد) را می نویسد و الیور استون نیز آن را کارگردانی خواهد نمود. فانتانا و استون هر دو به عنوان مدیر فراوری نیز در این مجموعه تلویزیونی فعالیت می نمایند.

این برای اولین بار است که الیور استون کارگردانی یک مجموعه تلویزیونی نمایشی را برعهده می گیرد، او پیش از این چندین مجموعه مستند را برای تلویزیون کارگردانی و نویسندگی نموده است که آخرین آن ها مستند چهار قسمتی مصاحبه های پوتین است.

مارتا دلارنتیس، مارکو بلاردی، للو مونته ورده و بری لویسنون از دیگر مدیران فراوری این مجموعه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الیور استون مجموعه تلویزیونی می سازد، رم دهه 50 در زندگی شیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الیور استون مجموعه تلویزیونی می سازد، رم دهه 50 در زندگی شیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید