بازگشت سیدجلال و شجاع به تمرینات گروهی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سیدجلال و شجاع که به دلیل مصدومیت از تمرین و بازی معاف شده بودند، در بخش های بیشتری از این تمرین حاضر بودند. آنها پا به توپ شدند و در تمرینات تاکتیکی هم شرکت داشتند.

بازگشت سیدجلال و شجاع به تمرینات گروهی

پرسپولیس تمرین دوشنبه خود را از ساعت یازده در استادیوم شهید کاظمی شروع کرد. آنهم در حالی که بودیمیر غایب بود. او همراه با نماینده باشگاه عازم کیش شده بود تا امور مربوط به دریافت ویزا کارش را انجام بدهد. در عوض سیدجلال و شجاع که به دلیل مصدومیت از تمرین و بازی معاف شده بودند، در بخش های بیشتری از این تمرین حاضر بودند. آنها پا به توپ شدند و در تمرینات تاکتیکی هم شرکت داشتند.

دروازه بان کروات هم همراه با کامیابی نیا به تمرین اختصاصی روی آورد. رادوشویچ باز هم تمرینات خود را در سالن بدنسازی و زیر نظر مارکو دنبال کرد. انصاری و ماهینی هم ابتدا در سالن بدنسازی کار کردند و بعد از آن وارد زمین شدند و به نرم دوی کنار خط طولی زمین پرداختند. ماهینی البته چند روزی هست که کار با توپ هم انجام می دهد. هر چند هیچکدام از این دو بازیکن هنوز در تمرینات درگیرانه حاضر نمی شوند و به همین دلیل در تمرین دوشنبه هم در تقابل های 5 به 2 حضور نداشتند.

شایان مصلح تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال کرد و بعد از کار در سالن بدنسازی، به دویدن دور زمین مشغول شد. تمرین امروز برای دیگر بازیکنان هم در 20 دقیقه ابتدایی به کار در سالن بدنسازی به کار با وزنه، دستگاه ها و انجام حرکات کششی اختصاص داشت. بازیکنان پس از حضور در زمین، فوتبال هدفمند را در برنامه داشتند و بیرانوند و درویش وند نیز تمرین های اختصاصی را طبق برنامه ایگور پانادیچ انجام دادند.

پرسپولیس در ادامه برنامه های تاکتیکی را در دستور کار داشت. انتقال توپ از دفاع به حمله، پاسکاری های تک ضرب و دوضرب، اجرای پاس های بلند و شوتزنی، بخش هایی از تمرین بود. در سرانجام، نورالهی، علیپور، شیری و شریفی در حالی که درویش وند درون دروازه بود، به کاشته زدن روی آوردند.

11 - 300

منبع: ایران ورزشی

به "بازگشت سیدجلال و شجاع به تمرینات گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سیدجلال و شجاع به تمرینات گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید