برای تجربه The Division 2 باید 90 گیگ آپدیت دانلود کنید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، زمان زیادی تا انتشار بازی The Division 2 باقی نمانده و طبق روال عادی این گونه آثار، هر روز اخبار بیش تری از بازی منتشر می گردد. همانند انتم (Anthem) بازی نمایندگان بسته به نوع نسخه ای که پیش خرید می نمایند، می توانند چند روز زودتر بازی را شروع نمایند. با این حال فارغ از اینکه چه زمانی بازی را شروع می کنید، در هر صورت باید یک به روزرسانی سنگین و حجیم را دانلود کنید. در غیر این صورت، امکان تجربه اثر را نخواهید داشت.

برای تجربه The Division 2 باید 90 گیگ آپدیت دانلود کنید

طبق جزئیات نوشته شده در وب سایت رسمی بازی دیویژن، یوبی سافت به منظور برطرف باگ ها و مسائل فنی و بهبود بعضی موارد، یک آپدیت بزرگ همراه بازی عرضه می نماید. این به روزرسانی روی پلتفرم های ایکس باکس وان و کامپیوترها بین 48 تا 52 گیگابایت حجم دارد. دارندگان پلی استیشن 4 هم باید بین 88 تا 92 گیگابایت دانلود نمایند. این عدد با توجه به ناحیه ای که در آن زندگی می کنید، متغیر است.

علاوه بر این، یوبی سافت میخواهد در ادامه یک آپدیت اجباری دیگر هم منتشر کند که خوشبختانه تنها حدود دو گیگابایت حجم دارد.

احتمالا آپدیت پلی استیشن 4 هم مثل کامپیوتر و ایکس باکس وان همان حدود 50 گیگابایت حجم دارد، ولی به دلیل نحوه نصب بازی ها روی پلی استیشن 4 نیازمند دو برابر فضای خالی است.

بازی The Division 2 در روز 24 اسفند به صورت رسمی روانه بازار می گردد، اما همین الان هم تعدادی از بازی نمایندگان فرصت این را داشته اند که چند روز زودتر بازی را تجربه نمایند. افرادی که نسخه ویژه Gold یا Ultimate را پیش خرید نموده اند می توانند از 21 اسفند سراغ بازی بروند. البته که این زمان هم بسته به موقعیت جغرافیایی متغیر خواهد بود.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "برای تجربه The Division 2 باید 90 گیگ آپدیت دانلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تجربه The Division 2 باید 90 گیگ آپدیت دانلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید