تارتار: اگر گل نفت مسجدسلیمان آفساید نباشد فوتبال را کنار می گذارم!، زحمات 5 هفته گذشته ما با یک پرچم اشتباه به باد رفت

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اشتباه کمک داور را باعث شکست خانگی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان دانست.

تارتار: اگر گل نفت مسجدسلیمان آفساید نباشد فوتبال را کنار می گذارم!، زحمات 5 هفته گذشته ما با یک پرچم اشتباه به باد رفت

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این مطلب گفت: بازی با نفت مسجدسلیمان بازی بسیار فیزیکی بود و تیم حریف برای حداقل امتیاز آمده بود که توانست با کمک، کمک داور دوم بازی به رجحان برسد. واقعاً فرایند تیم ما را با اشتباه کمک داور تغییر داد و ما می توانستیم در نتیجه تساوی بدون گل کارمان را انجام دهیم و حریف روحیه نگیرد. اصلاً به گل هم نمی رسیدیم، می توانستیم یک امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: من یک قولی می دهم ، اگر آن صحنه آفساید نبود از امروز مربیگری را کنار می گذارم، اما اگر آفساید بود کمک داور داوری اش را کنار بگذارد. ما امسال بارها شاهد اشتباهات داوری بودیم. عجیب است الان همه جا فساد است و وقتی به گذشته برمی گردیم و اشتباهات را مرور می کنیم، شک و شبهه ایجاد می شود. باید نظارت بیشتر شود و محرومیت بگذارند. اگر منِ مربی هم اشتباهی کردم باید مادام العمر محرومم کنند. وقتی اشتباه اینقدر فاحش است که کمک داور می بیند و بازیکن حریف یک بدن کاملاً جلوست و پرچمش را بالا نمی برد، من باید چه فکری کنم؟ در بازی با هوادار هم همین رخ داد و ما باختیم. چرا داور نباید پرچم را بالا ببرد وقتی صحنه را می بیند؟!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعلام نمود: تمام زحمات پنج هفته گذشته ما با یک پرچم اشتباه به باد رفت. داور بازی قضاوت خوبی داشت، هرچند برخورد بهتری می توانست با خشونت تیم حریف داشته باشد. ما هم روز خوب مان نبود، اما می توانستیم به گل برسیم. به نظر من در نهایت باید بازی مساوی می شد. در عین حال به نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم، ولی این سه امتیاز را آنها از کمک داور گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که تعطیلات پیش روی لیگ برتر چقدر می تواند در فرایند ذوب آهن تاثیرگذار باشد، گفت: همین تعطیلی عید نوروز هم به فرایند تیمی ما صدمه زد. ما شرایط خیلی خوبی داشتیم که تعطیلی عید به ما صدمه زد. تعطیلی بعدی هم به همین شکل است. چاره ای نیست و برنامه سازمان لیگ به اینگونه است. جا دارد که از هواداران ذوب آهن عذرخواهی کنم، هر چند که ما بازی را واگذار نکردیم و کمک داور ما را بازنده کرد. ما دوست داشتیم این بازی را ببریم و با خوشحالی هواداران به تعطیلات برویم که نشد و شرمنده هواداران شدیم. ان شاءالله در بازی های آینده جبران می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: اگر گل نفت مسجدسلیمان آفساید نباشد فوتبال را کنار می گذارم!، زحمات 5 هفته گذشته ما با یک پرچم اشتباه به باد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اگر گل نفت مسجدسلیمان آفساید نباشد فوتبال را کنار می گذارم!، زحمات 5 هفته گذشته ما با یک پرچم اشتباه به باد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید