جذب سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در ابتدای امسال با توجه به شعار جهش فراوری، 9 سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرک های صنعتی قزوین جذب شد.

جذب سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی قزوین

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از ایرنا، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین شنبه 9 فروردین در گفت وگو با وبلاگ ورزشی ها اضافه نمود: در سال گذشته که به شعار رونق فراوری مزین بود 107 سرمایه گذار داخلی و خارجی در 241 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شدند که نسبت به مدت مشابه سال 1397 یک و نیم برابر رشد داشت.

خانپور گفت: این طرح ها با 16 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری هم اکنون در مرحله ساخت و ساز بوده و در صورت راه اندازی زمینه اشتغال چهار هزار و 50 نفر را فراهم خواهند کرد.

وی افزود: در امسال با توجه به نامگذاری سال به جهش فراوری باید تمام کوشش و توان خود را برای جذب سرمایه گذاران جدید و برنامه ریزی و مهیا کردن زیرساخت ها در این زمینه به کار بگیریم و گام های عملیاتی و جدی را در راستای تحقق شعار سال و ایجاد رونق مالی و اشتغالزایی برداریم.

خانپور اضافه نمود: در امسال ارائه مشوق های جدید، آماده سازی زیرساخت ها، راه اندازی مجدد واحدهای فراوریی بهره بردار و طرح های صنعتی راکد از جمله اولویت های این شرکت است که در راستای شعار سال و تحقق جهش فراوری اجرایی خواهند شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد راه اندازی واحدهای فراوری اقلام بهداشتی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی کوشش مدیران ارشد استان شناسایی، برنامهریزی و توسعه فعالیت واحدهای فراوریکننده مواد ضدعفونی، بهداشتی، شوینده ها، ماسک و دستکش بود و با بازدید از کلیه این واحدها مسائل و موانع احصا شد و ظرفیت واحدها بالا رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون این واحدهای فراوریی با ظرفیت چند برابری در حال فراوری بوده و به صورت دو و سه شیفت مشغول به کار هستند و از لحاظ تامین این ملزومات بهداشتی و پزشکی برای مهار این ویروس مسئله ای در استان نداریم.

استان قزوین چهار هزار واحد فراوریی و 20 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جذب سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید