جشن یکصدمین شماره انتشار خبرنگاران داستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، جشنی همزمان با انتشار یکصدمین شماره مجله خبرنگاران داستان با حضور اهالی فرهنگ و ادبیات ایران برگزار می گردد.

جشن یکصدمین شماره انتشار خبرنگاران داستان برگزار می گردد

به گزارش روزنامه وبلاگ ورزشی ها، از جمله مدعوین این جشن که تاکنون برای شرکت در مراسم اعلام آمادگی نموده اند می توان به ایرج طهماسب، رضا کیانیان، احمد مسجدجامعی، رسول صدرعاملی، علی اکبر قاضی زاده، احمد پوری، مصطفی رحمان دوست، سجاد افشاریان، هیوا مسیح، مسعود فروتن، آرش مجیدی، بهاره رهنما، نادر مشایخی، مجید رضاییان، عنایت سمیعی، رضا فیاضی، محمدرضا پورجعفری، امیرحسن چهل تن و... اشاره نمود.

علی رزاقی بهار، مدیرگروه مجلات وبلاگ ورزشی ها درباره انتشار یکصدمین شماره مجله وبلاگ ورزشی ها داستان، گفت: این مجله از شماره 93 تا شماره 100 از سوی بخش خصوصی منتشر شده است و ما در این هفت شماره کوشش کردیم تا محتوای مجله را حفظ کنیم و تغییری در بخش محتوایی نداشته باشیم؛ همچنین کوشش کردیم بخش هایی را استاندارد کنیم. برای مثال تعداد صفحات شماره های مجله به صورت منظم 204 صفحه است. پیش از این نظمی در این حوزه وجود نداشت و هربار تعداد صفحات متفاوت بود.

وی اظهار داشت: در شماره های جدید ماهنامه وبلاگ ورزشی ها داستان با توجه به نظرسنجی هایی که از مخاطبین انجامش شد، بخش های نوقلمان و داستان اقلیم به محتوای ثابت افزوده شده است. مدیرگروه مجلات وبلاگ ورزشی ها با اظهار خشنودی از حفظ این برند معتبر ادامه داد: در حال حاضر حدود سه ماه است که ما هیچ کاغذ تحریر دولتی دریافت ننموده ایم و همچنان مجله با کاغذ آزاد منتشر می گردد. با همه این تفاسیر در ماه های گذشته و با توجه به چند برابر شدن قیمت کاغذ و هزینه چاپ، قیمت مجله چندان افزایش نداشته و از 12 به 14 هزار تومان رسیده است.

رزاقی بهار با اشاره به راه اندازی نرم افزار داستان، گفت: در این اپلیکیشن آرشیو مجموعه داستان های منتشر شده در وبلاگ ورزشی ها داستان از شماره یک تا شماره 100 آمده است. این نرم افزار بخش های مختلفی دارد و همچنان نیز در حال کامل شدن است و به تازگی بخش صوتی آن نیز راه اندازی و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. مدیر گروه مجلات وبلاگ ورزشی ها گفت: با توجه به درخواست مخاطبین خارج از کشور و کسانی که خرید مجله کاغذی برای آنها سخت است، همزمان با انتشار نسخه مکتوب؛ نسخه پی دی اف مجله نیز در چهار نرم افزار تلفن همراه آماده دانلود است.

رزاقی بهار درخصوص برگزاری جشن ویژه انتشار یکصدمین شماره وبلاگ ورزشی ها داستان، گفت: این مراسم از ساعت 19 روز پنجشنبه (30 خردادماه) با حضور اعضای شورای شهر تهران، سردبیران پیشین ماهنامه، داستان نویسان، بازیگران سینما و تئاتر، خوانندگان و دیگر اهالی فرهنگ و ادبیات در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می گردد. همچنین در این مراسم نیما رئیسی به اجرای موسیقی زنده می پردازد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جشن یکصدمین شماره انتشار خبرنگاران داستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن یکصدمین شماره انتشار خبرنگاران داستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید