حاجیلو: من خودم را سایه حجازی و پورحیدری هم نمی دانم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید با وجود سابقه نوزده سال بازی کردن در این باشگاه، خودش را در حد دو پیشکسوت متوفی آبی های پایتخت نمی داند.

حاجیلو: من خودم را سایه حجازی و پورحیدری هم نمی دانم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، اصغر حاجیلو درباره وضعیت آبی های پایتخت پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان گفت: طبیعتا مساوی در دربی را کسی دوست ندارد ولی باید بگویم استقلال کوشش خودش را کرد تا بازی را برنده گردد. به هرحال حساسیت بالای بازی و شرایط دو تیم باعث شد تا بازی خیلی جذاب نباشد. این بازی سنتی برای طرفداران دو تیم اهمیت دارد و بازیکنان هم این اهمیت را درک می نمایند. نمی خواهم نبش قبر کنم و بحث جدا گردیده های استقلال را مطرح کنم ولی تیمی که زیاد تغییر دارد، برای رسیدن به نقطه مطلوب احتیاج به زمان دارد. ما الان نگاه مان به دو بازی حساس مقابل نفت مسجد سلیمان است. بازیکنان همدل گردیده اند که هردو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و از همین امروز (شنبه) کار خود را برای پیروزی در این دیدار شروع نموده ایم.

او ادامه داد: در بازی برگشت مقابل السد نشان دادیم که تیم ما توانایی های زیادی دارد و این بازیکنان می توانند کاری نمایند که همه به احترام شان بلند شوند. مطمئنا صندلی استقلال در میانه جدول نیست و در آینده می بینیم که چقدر استقلال متفاوت خواهد بود. شفر مربی ای است که نگاهش رو به فرداست و با تسلطی که بر مسائل فنی و روانی دارد، می تواند تیم را به مقصد برساند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات برخی پیشکسوتان در مورد شرایط باشگاه چیست، گفت: هرکسی می تواند نظر یا انتقاد خودش را بیان کند ولی برای بهتر نقد کردن باید شما در داخل شرایط یک باشگاه باشید. برخی از دوستانی که در تلویزیون صحبت هایی را مطرح می نمایند، باید توجه داشته باشند که در شرایطی آقای فتحی سرپرست باشگاه شدند که تیم شکل نگرفته بود و او در مدت زمانی کوتاه تیم را بست و وارد بحث بدهی ها شد. همه می دانند که من متعلق به چه دوره ای هستم. دوره ای که استقلال زمین نداشت و با پول طرفداران به سفر شهرستان می رفت. دوره ای که در زمین خاکی تمرین می کردیم و پولی در کار نبود. نسل ما استقلال را حفظ کرد. من 19 سال در استقلال بودم. جوانیم را در استقلال گذاشتم، با یک پیراهن آمدم و با همان پیراهن هم رفت. نام استقلال روی پیشانی من خورده، هیچ منتی هم نیست. این قرارداد قلبی من با استقلال و طرفدارانش بود. همه می دانند که بعد از بازی استقلال و سایپا، وقتی که حکم اخراج مرحوم حجازی را زدند، حکم سرمربی گری من در استقلال امضا شد ولی من به خاطر رفاقت با ناصر حجازی این سمت را قبول نکردم و سال ها در ادارات مختلف کار کردم بخاطر عشقی که به استقلال و حجازی داشتم ولی حاضر نشدم پیراهن تیم دیگری را بپوشم در جایی دیگر سمتی قبول کنم. از این فوتبال یک دکه روزنامه فروشی هم نصیب من نشد. من به خاطر برکناری پورحیدری، بازیگری در فوتبال را کنار گذاشتم ولی هیچوقت علیه تیم صحبت نکردم. چرا؟ چون عاشق تیم بودم و از طرفی شرایط دقیق داخل باشگاه را نمی دانستم. با این همه هیچ گاه به خودم اجازه نمی دهم بگویم که من جای مرحوم حجازی و پورحیدری را می خواهم پر کنم و یا اگر آنها نیستند، من هستم. آیا آنهایی که چند سال در استقلال بودند و چند سال در تیم های دیگر، در مورد آن تیم ها نیز انقدر مصاحبه می نمایند؟ من خودم را سایه مرحوم حجازی و پورحیدری هم نمی دانم.

وی ادامه داد: من در کنار نصرالله عبداللهی و دکتر نوروزی یک سهم کوچکی در حل مسئله بدهی های استقلال داشتم و در این راه به آقای فتحی یاری کوچکی کردم. با لطف طلبکاران، نزدیک 50 پرونده حل و فصل شد. من نمی دانم یکی از دوستان چرا در این شرایط به جای اینکه یاری حال استقلال باشد، مسائل را بیشتر می نماید. خیلی از پیشکسوتان قدیمی استقلال که 10-15 سال در اینجا بوده اند مثل سلطان علی جباری، پرویز مظلومی و دیگران این حرف ها را نمی زنند که برخی از دوستان در تلویزیون این حرف ها را علیه تیم مطرح می نمایند. یک مدیری در استقلال آمده و لازم نیست بگویم چقدر استقلالی است. او با نزدیک 50 طلبکار استقلال به توافق رسیده و پول بازیکنان فعلی را پرداخت نموده است. او سکوت نموده و علیه مدیران قبلی صحبت نمی نماید. خطاب به این دوستان عزیز می گویم که من هنوز در استقلال قراردادی ندارم و حاضرم سمت خود را دو دستی به شما بدهم تا به تیم یاری کنی. خود من در سال هایی که در استقلال نبوده ام، علیه مدیران باشگاه استقلال صحبت ننموده ام. من می بینم خیلی از پیشکسوتان به تیم ما چقدر یاری می نمایند و با وجود اینکه در باشگاه سمتی ندارند، دلشان با استقلال است. کاش در این شرایط که استقلال احتیاج به حمایت دارد، حداقل چالش جدیدی برای باشگاه ایجاد نکنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حاجیلو: من خودم را سایه حجازی و پورحیدری هم نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجیلو: من خودم را سایه حجازی و پورحیدری هم نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید