ربات ها هم دارای شخصیت شدند!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، امروزه ربات هایی ساخته می گردد که تبحر ویژه ای در انجام دادن یک سری از کارهای انسان دارد اما در مقابل در انجام بعضی از آن ها نیز عاجز است. در ادامه با خبرنگاران و مطالب شنیدنی همراه باشید. در ادامه مطلب یرا مطالعه اخبار ربات ها با ما همراه باشید.

ربات ها هم دارای شخصیت شدند!

حال به تازگی ربات هایی در نمایشگاه سی ای اس 2017 عرضه شده اند، ربات Olly به دلیل ویژگی های خاص خود معروفیت قابل توجهی کسب نموده است.

این ربات اولین ربات باشخصیت دنیا نام گرفته، زیرا به گونه ای رفتار می نماید که انگار تفاوت افراد با یکدیگر و ویژگی های شخصیتی آنها را درک نموده و حس متقابلی را در خصوص خود در کاربران ایجاد خواهد نمود.

اخبار ربات ها

این ربات وقتی متوجه حضور افراد می گردد به سمت آنها آمده و می تواند با دریافت فرامین صوتی به امور خانه رسیدگی نموده و لوازم مختلف را روشن و خاموش نموده یا با آنها کار کند.

این ربات قابلیت جست وجوی اطلاعات و افزایش درک و هوش خود را دارد و می تواند به وسیله ترموستات های هوشمند دمای منزل را به میل شما کم یا زیاد کند.

Emotech شرکت سازنده ربات Olly می گوید این ربات با درک تفاوت های ساکنان یک خانه با یکدیگر و شخصیت های متفاوت آنها می تواند دمای اتاق های مختلف محل حضور هر یک از آنها را بر اساس روحیات و تمایلات آنها تنظیم نموده یا بعد از گذشت مدت زمانی با استفاده از توانایی خودآموزی و هوش مصنوعی نوع موسیقی که هر یک از ساکنان خانه تمایل به شنیدنش را دارند حدس زده و بر همین اساس فایل های موسیقی را برگزیده و پخش کند .

این ربات های جالب که هنوز زمان عرضه نهایی اش تعیین نشده، گفته شده است قیمت نهایی آن بین 600 تا 700 دلار است.

منبع: الی گشت

به "ربات ها هم دارای شخصیت شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات ها هم دارای شخصیت شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید