ساغلام: انجام یک بازی در 45 روز ناخوشایند است، بازی مقابل طرفداران پرشورمان به ما هیجان می دهد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از اینکه بازی تیمش مقابل مس رفسنجان با حضور تماشاگران برگزار می گردد، ابراز خرسندی کرد.

ساغلام: انجام یک بازی در 45 روز ناخوشایند است، بازی مقابل طرفداران پرشورمان به ما هیجان می دهد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های تراکتور و مس رفسنجان گفت: فرا رسیدن ماه رمضان را به تمام مسلمانان تبریک می گویم و ان شاءالله تمامی دعاها و روزه های شان مورد قبول خداوند باشد. پس از بازی فردا، به علت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا که با ماه رمضان مصادف شده است، بازی ها به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: با مدنظر قراردادن تعطیلات اخیر، تنها یک بازی در طول 45 روز انجام خواهیم داد که این موضوع برای مربیان، بازیکنان، هواداران و تمامی افراد فعال در زمینه فوتبال، ناخوشایند است.

ساغلام با تأکید بر اینکه تداوم و استقرار دو فاکتور مهم برای موفقیت در فوتبال است، گفت: به همین علت متولیان امر باید راهکاری برای تعطیلات طولانی مدت پیدا نمایند.

وی افزود: تیم مس رفسنجان را بررسی نموده ایم و این تیم ویژگی های برجسته ای دارد. به عنوان مثال دو بازیکن شان از نظر گلزنی و پاس گل جزو برترین های لیگ برتر هستند که به این موضوع باید دقت گردد. این تیم در کنار نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارد که سعی نموده ایم تشخیص بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فردا سعی خواهیم کرد جلوی نقاط قوت حریف را بگیریم و از نقاط ضعف شان، به نفع خودمان استفاده کنیم.

ساغلام در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، یادآور شد: اکبر ایمانی، سعید واسعی و رضا دهقانی مصدوم هستند و هادی محمدی نیز از بازی با مس محروم است.

وی با بیان اینکه بازی با مس رفسنجان برای تیمش روز متفاوتی است، گفت: پس از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام و مقابل هواداران پرشورمان بازی خواهیم کرد که این موضوع به ما هیجان می دهد. در فوتبال ایران و تبریز، ورزشگاه یادگار امام و هواداران پرشور تراکتور استثنایی هستند. می دانم که دل هواداران برای تراکتور و فوتبال تنگ شده است و این موضوع را هم می دانم که هواداران از دقیقه اول تا انتها بازی، به تیم یاری نموده و انرژی بازیکنان را بالا خواهند برد. ان شاءالله با یاری هواداران بازی خوبی ارائه نموده و سه امتیاز را کسب می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساغلام: انجام یک بازی در 45 روز ناخوشایند است، بازی مقابل طرفداران پرشورمان به ما هیجان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساغلام: انجام یک بازی در 45 روز ناخوشایند است، بازی مقابل طرفداران پرشورمان به ما هیجان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید