سولاری: من مسئول نگه داشتن یا فروش ایسکو نیستم، نمی دانم باشگاه مهاجم جدید می خرد یا نه

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید که از آینده هافبک اسپانیایی این تیم و اضافه شدن بازیکنی جدید به کهکشانی ها اطلاعی ندارد.

سولاری: من مسئول نگه داشتن یا فروش ایسکو نیستم، نمی دانم باشگاه مهاجم جدید می خرد یا نه

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیم های فوتبال رئال مادرید و لگانس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا - دیداری که فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:59 به وقت تهران در شروع می گردد - به وبلاگ ورزشی ها گفت: ما به هیچ وجه برای این بازی نتیجه بازی رفت (پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو) را در نظر نمی گیریم. طوری به میدان می رویم که انگار یک بازی جدید در پیش داریم، چون حریف مان تیمی بسیار جدی است. لگانس تیمی بسیار قوی است و ما طوری بازی خواهیم کرد که انگار بازی رفت صفر - صفر مساوی شده است.

جنجال ها درباره یاری داور ویدئویی سؤال دیگری بود که درباره آن از سولاری سؤالاتی پرسیده شد. او در این خصوص تأکید کرد: چیزی که بیش از همه مرا سردرگم می نماید این است که این سیستم برچه اساسی کار می نماید.

ایسکو و آینده، سؤال همیشگی وبلاگ ورزشی ها از سولاری بار دیگر هم از این مرد آرژانتینی پرسیده شد و او گفت: ما تیمی فوق العاده داریم و برای هر بازی باید انتخاب کنیم که کدام یک از بازیکنان آماده حضور در میدان هستند. فروش ایسکو؟ من در حوزه نقل وانتقالات باشگاه دخل و تصرفی ندارم و فقط یک سرمربی هستم. با او درباره وضعیتش صحبت نموده ام.

آیا رئال مادرید سیستم بازی اش را برای مصاف با لگانس تغییر می دهد؟، سولاری در پاسخ به این سؤال گفت: هر بازی خصوصیات خاص خودش را دارد و سناریویی جدید است.

سولاری درباره این موضوع که آیا رئال مادرید در ماه ژانویه مهاجم جدیدی خواهد خرید هم مطرح نمود: من مسئول شرح دادن درباره سیاست نقل وانتقالات باشگاه نیستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولاری: من مسئول نگه داشتن یا فروش ایسکو نیستم، نمی دانم باشگاه مهاجم جدید می خرد یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: من مسئول نگه داشتن یا فروش ایسکو نیستم، نمی دانم باشگاه مهاجم جدید می خرد یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید