شرط های برانکو برای تمدید: قهرمانی و تامین لیست خرید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، اگر پرسپولیس قهرمان گردد و باشگاه هم بازیکنان مد نظر برانکو را بخرد، این مربی قراردادش را تا 2022 تمدید خواهد نمود.

شرط های برانکو برای تمدید: قهرمانی و تامین لیست خرید

شرط های برانکو برای تمدید: قهرمانی و تامین لیست خرید

تا پیش از این مدام شایعه خداحافظی برانکو ایوانکوویچ را می شنیدیم اما حالا باید دلایلی را که باعث ماندن او در پرسپولیس می شوند، بشماریم. البته یادمان نرود که بندهای قرارداد مرد کروات این اجازه را به او می دهد که اگر حق و حقوقش یک ماه عقب بیفتد، فسخ کند و برود اما برانکو نزدیک به یک سال حقوق نگرفت و حالا هم بیش از آنکه به فکر رفتن باشد، به پرسپولیسِ فصل آینده فکر می نماید.

قرارداد هم دارد و این یعنی پرسپولیسی ها اگر دیگر بدحسابی ننمایند، می توانند به ماندنش امیدوار باشند. البته آنها نه فقط همکاری در لیگ نوزدهم، بلکه تمدید دو ساله آقای سرمربی را می خواهند که اتفاقا پالس های مثبتی هم از او گرفته اند. پیشنهاد مدیران باشگاه به برانکو این بوده که قراردادش را تا 2022 تمدید کند و او هم گفته که اگر لیست خریدش را تامین نمایند، امضا خواهد نمود.

شرط دیگر او برای تمدید قرارداد هم قهرمانی در لیگ برتر است که پرسپولیس تنها یک امتیاز با آن فاصله دارد. قرار بود سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس در خصوص تیم فصل آینده با هم به صحبت بنشینند و برانکو بازیکنان مازادش را هم معرفی کند اما دیدارشان فعلا به تعویق افتاده.

این تغییر زمانی البته خواسته خودِ ایوانکوویچ بوده که به عرب پیشنهاد داد به دلیل حساسیت بازی با پارس جنوبی، دیدارشان را به هفته آینده موکول نمایند.

11 - 220

منبع: ایران ورزشی

به "شرط های برانکو برای تمدید: قهرمانی و تامین لیست خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط های برانکو برای تمدید: قهرمانی و تامین لیست خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید