شکست السد دور از دسترس نیست، تغییرات باید از آغاز لیگ انجام می شد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، محمد نوازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: همیشه استقلال در بازی های خارج از خانه چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان بازی نموده است و این نوید آن را می دهد که شکست السد دور از دسترس نخواهد بود. آبی پوشان با توجه به اینکه می دانند تنها راه صعودشان پیروزی برابر السد است، باید تمام کوشش خود را به کار ببندند و با ارائه یک بازی منطقی به دور از احساسات و هجومی السد را شکست داده تا بتوانند به دور بعد صعود نمایند.

شکست السد دور از دسترس نیست، تغییرات باید از آغاز لیگ انجام می شد

وی اضافه نمود: البته این کار آسانی نیست زیرا السد هم بازیکنان بزرگی دارد که از تجربه بازی در تیم های اروپایی برخوردارند و می دانند چطور مقابل حریف بازی نموده و اجازه گل زنی ندهند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: امیدوارم شفر و بازیکنانش بتوانند با ارائه یک بازی خوب به یک برد شیرین دست پیدا نمایند و این میسر نخواهد شد جز وحدت و همدلی که باید بین بازیکنان و کادر فنی به وجود بیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی استقلال بعد از شکست برابر السد گفته بود در بازی برگشت تغییرات زیادی در چیدمان بازیکنان خواهیم داشت، یادآور شد: این تغییرات باید از اول فصل انجام می شد زیرا آبی پوشان در 5 هفته اول لیگ نتوانستند نتایج خوبی کسب نمایند و امتیازات لازم را به دست نیاوردند بنابراین شفر باید از همان ابتدا تغییرات را به وجود می آورد تا بتواند به آنچه که می خواهد دست پیدا کند. البته بازیکنان جوان همیشه پرانگیزه هستند اما اعتقاد دارم سرمربی آبی پوشان می تواند با تلفیقی از با تجربه ها و جوانان در مقابل السد و ادامه لیگ داخلی، نتایج خوبی را کسب کند.

نوازی در خصوص تشکیل کمیته فنی و اینکه نفرات حاضر در کمیته چقدر می توانند در عملکرد استقلال در آینده تأثیرگذار باشند، گفت: اول باید ببینیم این کمیته برای چه تشکیل گردیده است. اگر قرار باشد که فقط نمادین باشد اصلاً وجود نداشته باشد بهتر است اما کمیته فنی باید با سرمربی همیشه در ارتباط باشد. توصیه پذیر نباشد و نظرات خود را به سرمربی تیم داده و در مجموع با یک همفکری به جمع بندی کامل برسند تا بتوانند نقاط ضعف تاکتیکی و تکنیکی تیم را رفع نمایند. حضور نفراتی همچون پرویز مظلومی، بهتاش فریبا و مجید نامجو مطلق و سایر اعضای کمیته فنی نشان داده که این کمیته از وزن بالایی برخوردار است و نفراتی در آن حضور دارند که سابقه مربی گری در استقلال داشته و همه در امر مربی گری موفق بوده اند اما امیدوارم جلسات آنها فقط یک دورهمی نباشد. سرمربی استقلال از نکات فنی آنها استفاده نموده و در کنار یکدیگر بتوانند یاری مفیدی به استقلال نموده و ضامن موفقیت این تیم باشند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در ادامه راه لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کند، توضیح داد: باید منتظر بمانیم. حالا هم کمیته فنی تشکیل گردیده و هم بازیکنان مصدوم رفته رفته در حال بازگشت به تمرینات هستند و هم شفر باید نفرات خود را به خوبی شناخته باشد. بنابراین انتظار می رود با همه این فاکتورها استقلال باید در ادامه راه، نتایج قابل قبولی کسب نموده و خود را به بالای جدول برساند.

وی در انتها اعلام نمود: نباید از نقش موثر طرفداران هم به سادگی بگذریم. مطمئناً حضور آنها در استادیوم و حمایت از تیمشان می تواند نقش بسیار موثری در موفقیت های استقلال داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست السد دور از دسترس نیست، تغییرات باید از آغاز لیگ انجام می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست السد دور از دسترس نیست، تغییرات باید از آغاز لیگ انجام می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید