عصبانیت شدید کلوپ در سرانجام بازی با تاتنهام؛ من با هیچ داوری جز تو مشکل ندارم!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرگزاری خبرنگاران- دو تیم تاتنهام و لیورپول در حساس ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-2 به خاتمه رسید.

عصبانیت شدید کلوپ در سرانجام بازی با تاتنهام؛ من با هیچ داوری جز تو مشکل ندارم!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، لیورپول می توانست با درخشش اندی رابرتسون و آلیسون بکر که در حال گذراندن یک شب رویایی بودند، به یکی از مهم ترین پیروزی های ممکن دست پیدا کند اما این دو بازیکن نتوانستند به درخشش خودشان ادامه دهند، در حقیقت لیورپول با درخشش رابرتسون دو گل زد، با درخشش آلیسون کمتر از انتظار گل خورد اما اخراج مدافع چپ اسکاتلندی و اشتباه منجر به گل دروازه بان برزیلی، باعث شد که نتیجه 2-2 روی اسکوربورد نقش ببندد و البته موجبات شادی گواردیولا و شاگردانش فراهم گردد.

لیورپول در شبی که در بعضی دقایق بسیار خوش شانس بود و البته بازی برده را نیز با تساوی عوض کرد، در نهایت در خانه تاتنهام به تساوی 2-2 رضایت داد تا فاصله اش با منچسترسیتی در صدر جدول به سه امتیاز افزایش پیدا کند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها در خاتمه این ملاقات کسب تساوی در خانه تاتنهام را نتیجه ای خوب توصیف کرد، اما به بعضی تصمیمات داوری معترض بوده و مدعی شد یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشده و البته هری کین هم از زمین اخراج نشده است.

البته پیش از آغاز مصاحبه یورگن کلوپ در همان میدان عصبانیت خود را به داور نشان داده و به شدت به او اعتراض کرد. یورگن کلوپ در خاتمه این ملاقات خطاب به پل تیرنی گفت: تو هرگز فوتبال بازی ننموده ای و بین همه داوران من فقط با تو یکی مشکل دارم.

یورگن کلوپ گفت: اجازه دهید با صحبت در خصوص نتیجه بازی امشب آغاز کنیم. نتیجه خوب است و البته با تصمیمات متفاوت داور ممکن بود نتیجه دیگری هم رقم بخورد، اما در کل کسب نتیجه 2-2 در خانه تاتنهام خوب است. این ملاقات به دلایل زیادی برای ما سخت بود. یکی از دلایل این بود که باید تغییرات زیادی اعمال می کردیم.

ما مقابل تاتنهامی بازی کردیم که از روش 2-5-3 بهره برده و وقتی بازیکنان این تیم توپ را به دست آوردند، تا آنجا که ممکن بود با قدرت به آن ضربه زدند تا هری کین و سون هیونگ مین با سرعت خود به توپ برسند. در خصوص صحنه اخراج اندرو رابرتسون بگویم که ما دوباره آن لحظه را تماشا کردیم و بله، داور می توانست به او کارت قرمز بدهد. اندرو واقعا پسر خوبی است، اما در آن لحظه کنترل خود را کمی از دست داد. اما فکر می کنم همه ما موافقیم که هری کین هم باید کارت قرمز می گرفت.

من نمی دانم که آیا کاپیتانی هری کین در تیم ملی انگلیس در این مورد به او یاری نموده یا خیر، اما این یک کارت قرمز صد در صد بود. البته داور در برترین موقعیت برای تماشا این صحنه قرار داشت و نمی دانم مشکل او چیست. در موقعیت پنالتی نیز آقای تیرنی به من گفت که تصور نموده دیگو ژوتا برای پنالتی گرفتن سرعت خود را در محوطه جریمه کم نموده است. در نیمه دوم تیم من خستگی روزهای اخیر را حس می کد، اما تاتنهام سرزنده تر شده و انگار تازه گرم شده بود. شرایط واکسیناسیون کرونا در لیورپول؟ اینطور نیست که ما بازیکنان را مجبور به انجام این کار کنیم، اما اگر می خواهید عضو باشگاه باشید، باید از قوانین باشگاه پیروی کنید.

در این بازی مجذوب کننده و پر برخورد که با تساوی 2-2 به خاتمه رسید، شاهد چندین صحنه بحث برانگیز داوری بودیم که سرمربی لیورپول به ویژه به خاطر اخراج اندی رابرتسون در دقیقه 77 پس از خطا روی امرسون رویال عصبانی بود. در ویدیویی که اسکای منتشر نموده است، کلوپ در خاتمه بازی نزد تیرنی رفت و گفت:

من با هیچ داوری به جز تو مشکل ندارم. حقیقتا فقط با تو... تو هرگز فوتبال بازی ننموده ای!

لازم به ذکر است که تیرنی تا کنون 18 بار بازی های لیورپول را سوت زده که حاصل آن 10 برد برای لیورپول، 6 تساوی و 2 شکست بوده است. او بعلاوه در این مدت 28 کارت زرد به بازیکنان لیورپول نشان داده و یک بار هم بازیکن آن ها را اخراج نموده است. این داور هرگز به سود لیورپول پنالتی ای اعلام ننموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عصبانیت شدید کلوپ در سرانجام بازی با تاتنهام؛ من با هیچ داوری جز تو مشکل ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت شدید کلوپ در سرانجام بازی با تاتنهام؛ من با هیچ داوری جز تو مشکل ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید