عکس ، هیوندای محبوب ترین کراس اوور بازار ایران را زیرو رو کرد : سانتافه تازه !

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، دیجیاتو نوشت: هیوندای سانتافه در نسل چهارم خود به سر می برد. این نسل که حامل کد TM است، از سال 2018 فراوری می گردد. هر چند از عمر این نسل از سانتافه مدت زمان زیادی نمی گذرد، اما کره ای ها مشغول توسعه نسل بعدی آن هستند و قصد دارند شاسی بلند محبوب و پرفروش خود را بزودی بروزآوری نمایند.

عکس ، هیوندای محبوب ترین کراس اوور بازار ایران را زیرو رو کرد : سانتافه تازه !

نسل نو سانتافه اکنون تست های جاده ای را پشت سر می گذارد و بعضی عکاسان تصاویر پروتوتایپ آن را حین این تست ها شکارنموده اند. حالا طراحان و گرافیست های سایت روسی Kolesa با دقت در جزئیات آن تصاویر، برداشت خود را از نسل پنجم سانتافه به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | سلاح ویرانگر چین برای از کار انداختن استار

طرح کامپیوتری که گرافیست های Kolesa خلق نموده اند، هر سه نمای جلو، جانبی و عقب هیوندای سانتافه را به تصویر می کشد. با توجه به سابقه خوب و دقت بالایی که طراحان Kolesa در تجسم نسل بعدی خودروهای مختلف دارند، می توان با اطمینان بالایی گفت نسل آینده سانتافه نیز کمابیش مشابه با این طرح ها خواهند بود.

تحول در طراحی هیوندای سانتافه 2024

همانطور که مشاهده می کنید، هیوندای سانتافه بعدی از نظر طراحی کاملا متحول می گردد و با چهره ای بسیار متفاوت از نسل کنونی به دست مشتری مشتریان خواهد رسید. مثل نسل اخیر کیا موهاوی، سانتافه نو هم دارای بدنه ای جعبه ای شکل خواهد بود و سقفی به رنگ مشکی خواهد داشت.

فرم بدنه هیوندای سانتافه نو محصولات لندرور را تا حدودی در فکر تداعی می نماید. طراحان Kolesa چراغ های اصلی نسل بعدی سانتافه را با گرافیکی مشابه به حرف H انگلیسی تصور نموده اند. این سبک نو نیست و هیوندای مشابه آن را قبلا در ون استارگیزر استفاده نموده؛ این ون در اندونزی و فیلیپین به فروش می رسد.

در نمای عقب، فرم بسیار باریک و طویل چراغ ها شاخص ترین ویژگی هیوندای سانتافه است. این چراغ ها از ون استاریا به امانت گرفته شده و از سقف تا سپر امتداد دارند. همچون استاریا، این چراغ ها از گرافیک پیکسلی برخوردار هستند. اگر در این نما شما هم سانتافه را مشابه با کادیلاک اسکلید می بینید، باید گفت تنها نیستید!

در رابطه با طراحی داخلی نسل پنجم هیوندای سانتافه، فعلا اطلاعات یا طرحی در اختیار نیست. انتظار می رود این نسل از کراس اوور پرفروش کره ای نیمه دوم سال آینده رونمایی و به عنوان مدل 2024 به فروش برسد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، هیوندای محبوب ترین کراس اوور بازار ایران را زیرو رو کرد : سانتافه تازه !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هیوندای محبوب ترین کراس اوور بازار ایران را زیرو رو کرد : سانتافه تازه !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید