فرزندان مقام ارشد دولت مادورو از ونزوئلا خارج شدند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، ایسنا نوشت: بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، دیوسدادو کابیو که از او به عنوان دست راست نیکولاس مادورو یاد می گردد، اقدام به خارج ساختن دو تن از فرزندانش از کشور و فرستادن آنها به چین نموده است.

فرزندان مقام ارشد دولت مادورو از ونزوئلا خارج شدند

به گزارش روزنامه دیلی میل، دیوسدادو کابیو، رییس مجلس موسسان ونزوئلا، دو فرزند دختر و پسر خود به چند پرواز و با مقصد نهایی شهر شانگهای چین از ونزوئلا خارج نموده است. دختر و پسر دیوسدادو کابیو بر اساس اطلاعات کارت پرواز هواپیمایی که آنها را از هاوانا به پکن منتقل نموده، با نام هایی متفاوت به عنوان مسافر سوار این هواپیما شده اند و به جای نام خانوادگی پدرشان از نام خانوادگی مادرشان مارلنی کونترراس استفاده نموده اند.

بر اساس گزارش دیلی میل، دختر 22 ساله کابیو به نام دنیلا کابیو با یک پاسپورت صادر شده از آمریکا با اسم دزیره کونترراس و پسر 17 ساله وی به نام تیتو کابیو با یک پاسپورت اوگاندایی و با نام تیتو کونترراس سوار هواپیما شده اند.

در روزهای اخیر گزارش شد که بعضی از حامیان مادورو اعضای خانواده خود را از این کشور خارج ساخته اند.

دیوسدادو کابیو دارای سه فرزند است. در ماه مه 2018 وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه دیوسدادو کابیو اعلام نمود و طبق گزارش نشریه میامی هرالد، ثروتی معادل 800 میلیون دلار متعلق به دیوسدادو کابیو در این راستا توقیف یا مسدود شد.

تصاویر متشر شده از چند رسید بلیت هواپیما که در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند، نشان دادند که فرزندان این سیاستمدار ونزوئلایی بعد از ظهر آدینه با پروازی عازم هاوانا شده و از هاوانا نیز به مسکو رفته و صبح شنبه بعد از یک توقف کوتاه و حدودا دو ساعته در پایتخت روسیه، با یک پرواز عازم پکن شده و کمی بعد از نیمه شب یکشنبه هفته جاری به فرودگاهی در پکن وارد شدند.

جستجو در اطلاعات شرکت هواپیمایی ایروفلوت روسیه نشان داد که دنیلا و تیتو کابیو از شهر پکن نیز با پروازی در ساعت 10:40 صبح به وقت محلی عازم شانگهای شده و ساعت 13:00 به وقت محلی هواپیمایشان در این شهر فرود آمده است.

همچنین به نوشته دیلی میل، اطلاعات سیستم رزور نیز نشان داده هر دوی آنها قرار است در تاریخ 12 مارس با یک پرواز همراه با یک توقف در طول جهت، به شهر هاوانا برگردند.

دنیلا کابیو در ژوئن 2018 بعد از کوشش برای ورود به آمریکا از این کشور استرداد شده بود. او در شبکه های اجتماعی یک چهره معروف و شناخته شده محسوب می گردد.

روز دوشنبه وزارت امور خارجه چین اعلام نمود که با هر گونه مداخله طرف های خارجی در امور ونزوئلا مخالف است.

دولت ترامپ روز دوشنبه تحریم های جدیدی علیه هم پیمانان نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اعلام نمود.

52311

منبع: خبرآنلاین

به "فرزندان مقام ارشد دولت مادورو از ونزوئلا خارج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزندان مقام ارشد دولت مادورو از ونزوئلا خارج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید