مناسب سازی معابر منطقه17 برای معلولان و سالمندان

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه17 بر لزوم همسطح سازی پیاده روها برای استفاده معلولان و سالمندان تأکید کرد.

مناسب سازی معابر منطقه17 برای معلولان و سالمندان

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، محمود ترک با اعلام این موضوع در جلسه شورای مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه17 گفت: همسطح سازی پیاده روها باید به صورت یکپارچه و متناسب با طرح مناسب سازی معابر انجام گردد.

در این نشست نواقص مربوط به مناسب سازی معابر و ساختمان های منطقه، بعلاوه مسائل و معایب موجود در تراش و روکش آسفالت معابر آنالیز شد.

بحث و گفت وگو در باره برآورد اولیه برای ساخت خانه شطرنج، اجرای پروژه های اسکان کارگری و مجموعه های فنی و عمرانی منطقه17، از دیگر مباحث این نشست بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه17 در ادامه به عملیات جدول گذاری و ساخت نهر و کانیو جدول ها در معابر ناحیه یک اشاره و عنوان نمود: این اقدام باهدف بهبودبخشی به سیستم جمع آوری آب های سطحی و افزایش رضایت شهروندان با رویکرد توسعه محله ای در حال اجرا است و تا کنون جدول گذاری و احداث نهر و کانیو به طول 500متر در سطح ناحیه یک صورت گرفته است.

مجمود ترک از تداوم این طرح در ناحیه یک از جمله خیابان های شهید قدرت پاکی و آقانوری، بعلاوه کوچه های احمدی، فرخ بلاغی، چالی و ششم اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مناسب سازی معابر منطقه17 برای معلولان و سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی معابر منطقه17 برای معلولان و سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید