میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، طراحی مدل پلاگین هیبرید خودروی شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر 2023 معرفی گردید. پس از مراسم رونمایی رسمی در آینده نزدیک، فروش آن در ایالات متحده در نیمه دوم سال آینده شروع خواهد شد. داستان میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 مقداری پیچیده است. در ژاپن نسخه 2022 نسل پیشین تا انتها امسال عرضه خواهد شد و پس از نیمه دوم سال 2022 نسل نو اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 راهی بازارهای جهانی مانند اروپا و آمریکا خواهد شد.

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 معرفی گردید

درحقیقت تشخیص تفاوت های نسخه هیبرید و مدل معمولی بنزینی آسان نیست؛ اما یک درپوش سوخت اضافی برای درگاه شارژ و بعلاوه نشان پلاگین هیبرید خودرو الکتریکی روی درهای جلو و عقب به چشم می خورد. مشخصات فنی این خودرو هنوز در هاله ای از ابهام واقع شده است. بااین حال میتسوبیشی تأیید نموده است که اوتلندر PHEV از قدرت بیشتر و یک باتری بزرگ تر به منظور ایجاد برد الکتریکی بالاتر برخوردار شده است.

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2022 ارتقای چشمگیری در قدرت، تکنولوژی، ایمنی و مقدار رنجی که می تواند طی کند داشته است و از این موارد به راحتی نمی توان رد شد. شرکت خودروساز میتسوبیشی هنوز آمار دقیقی از مقدار قدرتی که موتور این خودرو می تواند فراوری کند نداده است.

اکنون شاید در اوتلندر پلاگین هیبرید 2022 شاهد همان موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر که در نسل های قبل هم وجود داشت. باتوجه به ادعای شرکت میتسوبیشی، در نسل تازه باید قدرت پیشرانه های برقی موجود در محورهای عقب و جلو 40 درصد توان خروجی بیشتری داشته باشند.

مهندسان اوتلندر پلاگین هیبرید تازه، سیستم های برقی این ماشین را تقویت نموده اند. همین تقویت باعث شده است که خودرو قدرت بیشتری را در کنار مصرف کمتر تجربه کند. از طرفی، طراحی تازه باتری پک های این ماشین یاری نموده است که بیشترین فضا در کابین نسل تازه وجود داشته باشد.

میتسوبیشی بعلاوه سرعت بازگشت دریچه گاز در زمان کاهش شتاب (برداشتن پا از پدال گاز) را افزایش داده است تا در بیشتر جهت بتوان به صورت تک پداله با این خودرو رانندگی کرد. البته که درصورت توقف های ناگهانی و کاهش شتاب سریع تر هنوز احتیاج است که راننده پدال ترمز را بفشارد. چندین حالت رانندگی هم برای میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 تعبیه شده است که بسته به جاده و آب و هوای مختلف می توان آنها را انتخاب کرد.

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 دارای استایل ظاهری مشترکی با مدل درون سوز معمولی است، ولی در نمایشگرهای دیجیتالی نصب شده درون کابین تفاوت هایی در این مدلِ الکتریکی سازی شده دیده می گردد. طراحی کلی کابین هم در این مدل پلاگین هیبریدی با مدل درون سوز یکسان است که مجذوب کننده، زیبا و باکیفیت به نظر می رسد.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 باتوجه به تریم های ارائه شده از طرف شرکت سازنده و تعداد اپشن های آن تعریف می گردد. این قیمت ها هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و باید تا زمان فروش آن صبر کنیم.

آگهی های خرید و فروش میتسوبیشی اوتلندر Phev

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ ورزشی ها بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید