نعمتی: رئیس اتحادیه جهانی حساسیتی روی انتخابات فدراسیون کشتی ندارد، لالوویچ به ایران می آید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی اظهار داشت که نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی سفری به ایران خواهد داشت.

نعمتی: رئیس اتحادیه جهانی حساسیتی روی انتخابات فدراسیون کشتی ندارد، لالوویچ به ایران می آید

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی ها درباره جلسه امروز (دوشنبه) خود با نناد لالوویچ گفت: جلسه بسیار خوبی با رئیس اتحادیه کشتی داشتیم. یکی از بحث ها، بدهی چند ساله فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی کشتی بود که بعد از شرح مکانیزم موجود، قرار شد طلب فدراسیون جهانی را به صورت قسطی و در چندین مرحله پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه ما، مسئله ای بود که در جام بین المللی ساساری ایتالیا رخ داد و مدال محمدباقر یخ کشی را به دلیل آنچه که عدم رعایت پوشش مصوب روی سکو عنوان شد، از کشتی گیر ما گرفتند. با صحبتی که با لالوویچ داشتیم مدال یخ کشی به او بازگردانده می شود و اتحادیه جهانی با آن خانم (ادیت) برخورد خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون کشتی همچنین از سفر لالوویچ در آینده به ایران خبر داد و شرح داد: گزارشی از وضعیت اردوها و آمادگی تیم های مان برای شرکت در مسابقات پیش رو به لالوویچ دادیم که او از این بابت راضی شد. قرار است در آینده رئیس اتحادیه جهانی به ایران سفر کند.

نعمتی با تأکید بر اینکه لالوویچ اعلام کرده به مسائل داخلی فدراسیون ها دخالت نخواهد کرد، گفت: در مورد موضوع انتخابات با لالوویچ صحبت کردیم که او گفت در انتخابات شما دخالت نخواهیم کرد و من نیز اعلام کردم بر اصل دموکرات بودن انتخابات معتقدم و انتخابات ریاست فدراسیون کشتی در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد. لالوویچ حساسیتی روی مسئله انتخابات ما ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نعمتی: رئیس اتحادیه جهانی حساسیتی روی انتخابات فدراسیون کشتی ندارد، لالوویچ به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: رئیس اتحادیه جهانی حساسیتی روی انتخابات فدراسیون کشتی ندارد، لالوویچ به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید