هتل هایی مجذوب کننده با اتاق هایی مخصوص بچه ها خیال پرداز

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سفر با بچه ها اغلب مهارتی است که کمتر کسی دارد و از عهده اش برمی آید؛ کسی باید با بچه ها در سفر همراهی کند که شکیبا باشد، عاشق باشد و حس بذله گویی و شوخ طبعی داشته باشد.

هتل هایی مجذوب کننده با اتاق هایی مخصوص بچه ها خیال پرداز

برای این که به شما یاری کنیم از سفر با کودکتان نترسید و دل به جاده بسپارید، به شما هتل هایی از سراسر جهان را معرفی می کنیم که بچه ها عاشق آنها می شوند؛ هتل هایی که مخصوص بچه ها طراحی شده اند تا دست از سر شما بردارند. اتاق های هتل ها با شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنها تزیین شده است و رنگ های شاد، روشن و جالب حتماً کوچولوهای شما را راضی خواهد نمود. با ما همراه باشید.

هتل آلتون تاوِرز در انگلستان

هتل منحصربه فرد Alton Towers را سِر آلجنون ساخته و آنجا را خانه خود نموده است. اتاق های این هتل پر از تفریح های جالب و مجذوب کننده است که بچه ها با کشف آنها سراپا شور و علاقه خواهند شد. کشتی پرنده شگفت انگیز که درست در وسط هتل قرار گرفته نمونه ای از این خلاقیت ها در طراحی و دکوراسیون دوست دار کودک است.

مجتمع تفریحی کامبوک ریور در سریلانکا

درون شکم فیل بخوابید! هتل طبیعی Kumbuk River Resort در بوتالا واقع شده است و مکانی عالی برای کشف زندگی جنگلی و حیات و حش سریلانکاست.

مجتمع قطبی کاکسلاتانن در فنلاند

مشهورترین و هیجان انگیزترین کلبه های شیشه ای اسکیموها در جهان را که بی شباهت به خانه بابانوئل نیست و کمی حالت روستایی دارد در مجتمع قطبی Kakslauttanen Arctic Resort در فنلاند تجربه کنید.

هتل لابالاد دیس ژنوم در بلژیک

هتل عجیب و غریب La Balade Des Gnomes اتاق هایی دارد که شما را غرق در خیال و تصورات فانتزی می نماید. هر اتاق روح یکی از افسانه ها و داستان های پریان در گذشته های دور را دارد.

هتل لویوس پورتوفینو بِی در فلوریدا

هتل لوکس Loews Portofino Bay از روستای زیبای مجاور دریا در پورتوفینوی ایتالیا الهام گرفته است. بچه ها شما قطعاً عاشق اتاق های مینیون خواهند شد.

منبع: فوت و فن

به "هتل هایی مجذوب کننده با اتاق هایی مخصوص بچه ها خیال پرداز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هایی مجذوب کننده با اتاق هایی مخصوص بچه ها خیال پرداز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید