هت تریک نکونام مقابل مدعیان، فولاد متخصص بردن در وقت های اضافه

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، گرچه فولاد با جواد نکونام فصل را با یک شکست خانگی مقابل صنعت نفت آبادان شروع کرد، اما آنها در سه هفته متوالی سه نتیجه خوب مقابل سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و پدیده گرفتند تا سر و سامانی به شرایط شان در جدول بدهند.

هت تریک نکونام مقابل مدعیان، فولاد متخصص بردن در وقت های اضافه

فولادی ها در سه هفته متوالی و در سه دیدار سخت به ترتیب در تهران مقابل استقلال، در اهواز مقابل سپاهان و در مشهد مقابل شهر خودرو به میدان رفتند و بعد از دو مساوی قابل توجه مقابل استقلال و سپاهان، پیروز به شکست دادن تیم صدر جدلی شهر خودرو در مشهد شدند.

سرخ پوشان اهواز دو بازی از این سه بازی را خارج از خانه به میدان رفتند و دو گلی که آنها در این بازیها زدند، بعد از دقیقه 90 بود که این هم نشان از آمادگی خوب بدنی و برنامه ریزی این تیم تا آخرین ثانیه های بازی دارد.

فولادی ها ابتدا در هفته دوم و در حالی که یک بر صفر از استقلال در تهران عقب بودند در دقیقه 96 بازی را به تساوی کشیدند، سپس در هفته سوم توانستند تیم صدر جدولی سپاهان را با نتیجه بدون گل متوقف نموده و آنها را از صدر جدول پایین کشیده و سرانجام در هفته چهارم در مشهد مقابل صدرنشین تازه لیگ به میدان رفته و با گل دقیقه 92 میزبان شان را شکست دادند.

شاگردان نکونام در سرانجام هفته چهارم 5 امتیازی شدند و در صندلی نهم جدول قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هت تریک نکونام مقابل مدعیان، فولاد متخصص بردن در وقت های اضافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک نکونام مقابل مدعیان، فولاد متخصص بردن در وقت های اضافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید