چرا ایرانیان هوادار پروپاقرص ترکیه هستند؟

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، شاید بتوان در یک کلام گفت که سفر به استانبول برای ایرانیان بیشتر در تفریح و خرید خلاصه می گردد، اما اگر این تفریح با اطلاع و آگاهی باشد، بدون شک فرصت های بهتری را در سفر فراهم نموده و باعث خواهد شد تا از آن لذت بیشتری ببریم.

چرا ایرانیان هوادار پروپاقرص ترکیه هستند؟

کشور ترکیه و تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد جهان برای ایرانیان است، چراکه هم سفر به آن راحت است و دردسرهای دریافت ویزا را ندارد و هم اینکه تلفیقی از چندین فرهنگ مختلف را در خود جای داده که برای هر گردشگری جذاب و جالب توجه است. جالب است بدانید که ایرانیان زیادی هر ساله، شهرهای مختلف این کشور و به خصوص استانبول را برای تعطیلاتشان انتخاب می نمایند، اما چرا تور استانبول تا این اندازه در میان ایرانیان محبوبیت دارد؟

باتوجه به آماری که وب سایت لست سکند یکی از سایت های مرجع در صنعت گردشگری ایران، از میان کاربران پرسفرش به دست آورده است، حدود 132 کاربر، به این شهر امتیاز بالایی داده اند. البته، فاکتورهای این امتیازدهی هم بسیار مهم هستند، چرا که تعیین می نماید گردشگر ایرانی در این شهر به دنبال چه مزایایی می شود.

اکثر ایرنیان استانبول را برای تفریح مناسب می دانند و 75 درصد از آن ها، این شهر را به عنوان محل خوبی برای خرید می شناسند. آنچه در کل و با نگاهی اجمالی به آمار ثبت شده به دست می آید این است که ایرانیان در استانبول، بیشتر به دنبال تفریح و خرید هستند! البته که 73 درصد از کاربران وجهه فرهنگی و تاریخی استانبول را هم جذاب و جالب توجه دانسته اند.

در کنار تمامی موارد گفته شده، یکی دیگر از نکاتی که برای گردشگران ایرانی در سفر به استانبول مهم است، محل اقامتشان است که اکثرا بدون اینکه اطلاع دقیقی از آن داشته باشند، صرفا باتوجه به ستاره های هتل آن را انتخاب می نمایند. از دیگر مواردی که به آن توجه شده، معرفی انواع هتل استانبول به همراه نقد و آنالیز هایی است که توسط خود کاربران نوشته شده است. این نقد و آنالیز ها کاملا واقعی و بدون غرض ورزی هستند و همین مورد، کار انتخاب را برای مسافران راحت تر نموده است.

منبع: خبر آنلاین

منبع: همگردی

به "چرا ایرانیان هوادار پروپاقرص ترکیه هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ایرانیان هوادار پروپاقرص ترکیه هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید