کامیابی نیا: نیازی به جراحی ندارم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خوشبختانه مشکل خاصی ندارم و فردا با تیم تمرین می کنم.نیازی به جراحی هم ندارم اما باید عضله هایم را تقویت کنم.

کامیابی نیا: نیازی به جراحی ندارم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها ، می دانیم گرشاسبی زحماتی زیادی می کشد اما انتظار داریم باشگاه شرایط بازیکنان را بیشتر درک کند چرا که بازیکنان از جان مایه می گذارند تا پرسپولیس موفق گردد. این را کمال کامیابی نیا در توجیه تمرین نکردن پرسپولیسی ها گفته و صحبت هایش را این طور ادامه داده است: اگر اعتراض می کنیم فقط به خاطر طرفداران است چرا که نمی خواهیم آنها ضرر نمایند. وقتی برنامه بازی های ما فشرده است، باعث ضرر پرسپولیس می گردد و اگر ما ضرر کنیم طرفداران ناراحت می شوند. البته مشکل مالی هم داریم. بازیکنان خانواده دارند و زندگی شان از این راه می گذرد. ما از همه چیزمان گذشتیم و سختی های زیادی را تحمل می کنیم و چیز اضافه ای نمی خواهیم. فقط خواهان معوقات مان هستیم. هر چند با همه مشکلاتی که وجود دارد بازیکنان پرسپولیس کم نگذاشتند و با همه وجود کار می نمایند.

کامیابی نیا در توصیف وضعیت کتف آسیب دیده اش هم گفته: همان شب گذشته در بیمارستان کتفم را جا انداختند و دستم به حالت سابق برگشته. خوشبختانه مشکل خاصی ندارم و فردا با تیم تمرین می کنم. اما باید روی دستم کار کنم تا شرایطم بهتر گردد. البته نیازی به جراحی ندارم اما باید عضله هایم را تقویت کنم که به دلیل فشردگی بازی ها و سنگینی رقابت ها دیگر جایی برای من نمانده که بخواهم این کار را انجام دهم.

2 - 210

منبع: ایران ورزشی

به "کامیابی نیا: نیازی به جراحی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: نیازی به جراحی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید