کویت میزبان سرخ آبی ها برابر حریفان سعودی، AFC هنوز موافقت نکرده است

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، طبق اعلام رسانه های عربستانی ملاقات پرسپولیس و استقلال با التعاون و الاهلی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در کویت برگزار خواهد شد.

کویت میزبان سرخ آبی ها برابر حریفان سعودی، AFC هنوز موافقت نکرده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورزشی ها، به نقل از اسپورت، ملاقات نماینده های ایران با عربستان در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

سال جاری کنفدراسیون فوتبال آسیا یک قانون جدید را هم آورد و آن اینکه فعلا هر سه بازی نماینده های ایران در دور رفت در زمین حریف یا بی طرف برگزار می گردد.

طبق اعلام روزنامه اسپورت عربستان ملاقات پرسپولیس با التعاون عربستان و استقلال با الاهلی عربستان در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

استقلال در هفته نخست مرحله گروهی در عراق برابر الشرطه به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در هفته دوم باید به مصاف الاهلی عربستان برود که این تیم هم در هفته نخست برابر الوحده به تساوی دست پیدا کرد.

قرار است ملاقات استقلال با الاهلی در استادیوم بین المللی جابر برگزار گردد. البته هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت خود را اعلام نکرده است اما این استادیوم انتخاب نماینده عربستان است و به احتمال خیلی زیاد AFC هم موافقت می نماید.

پرسپولیس هم در هفته سوم مرحله گروهی به مصاف التعاون عربستان می رود که این ملاقات هم قرار است در استادیوم باشگاه الکویت برگزار گردد.

پرسپولیس در ملاقات نخست خود برابر الدحیل با دو گل تن به شکست داد و این در حالی است که التعاون توانست در امارات الشارجه را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کویت میزبان سرخ آبی ها برابر حریفان سعودی، AFC هنوز موافقت نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت میزبان سرخ آبی ها برابر حریفان سعودی، AFC هنوز موافقت نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید