آژانس بین المللی انرژی اتمی: در حال رایزنی با ایران هستیم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرگزاری خبرنگاران- آژانس بین المللی انرژی اتمی بیان کرد: آژانس و ایران در حال رایزنی در مورد اجرای تفاهمات فعلی هستند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی: در حال رایزنی با ایران هستیم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی ها، آژانس بین المللی انرژی اتمی دیروز (پنجشنبه) در بیانیه ای که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری صداوسیما در وین قرار گرفته است، با اشاره به اینکه توافق سه ماهه ایران و آژانس در تاریخ 21 فوریه حاصل شد، نوشت: این توافق همچنان پابرجاست.

در این بیانیه آمده است: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی طی روز های آینده در این زمینه گزارشی به روز شده را به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه می دهد.

با وجود اینکه فردا مهلت سه ماهه معین شده ایران برای تداوم همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی فرا می رسد، اما طرف های برجام هنوز به توافقی به منظور احیای برجام دست نیافته اند.

براساس توافق ایران و آژانس، بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان دسترسی به سایت های مهم هسته ای ایران را حفظ خواهند کرد، اما پس از منقضی شدن این توافق، در صورت لغو نشدن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، مقام های ایران بر اساس ضرب الاجل معین نموده، دسترسی بازرسان به سایت های مهم هسته ای را قطع خواهند کرد و اطلاعاتی که در دوربین های آژانس ضبط شده و ایران آن را محفوظ نگه داشته، از بین خواهند برد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آژانس بین المللی انرژی اتمی: در حال رایزنی با ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس بین المللی انرژی اتمی: در حال رایزنی با ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید