آژانس های مسافرتی پیشران صنعت گردشگری کرمان هستند

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: استان کرمان دارای 140 آژانس مسافرتی است .

آژانس های مسافرتی پیشران صنعت گردشگری کرمان هستند

فریدون فعالی در مراسم بیست و سومین سال تاسیس دفتر خدمات مسافرتی همسفر کبوتران حرم کرمان گفت: رایزنی ها برای راه اندازی پرواز های داخلی همانند ساری و قشم و بعلاوه پرواز های خارجی در حال اجرا است.

او اضافه نمود: بدون شک استان کرمان تا 5 سال آینده به یکی از مهم ترین بازار های نو گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

او اعلام کرد: با توجه به ازدیاد ظرفیت های گردشگری استان کرمان برای تدوین طرح جامع گردشگری احتیاج به همکاری و مشارکت فرمانداری ها و دیگر دستگاه های مرتبط با صنعت گردشگری داریم.

فعالی با بیان اینکه آژانس های مسافرتی از مهم ترین بازیگران صنعت گردشگری به شمار رفته و خدمات متنوعی را به مشتریان بخش گردشگری عرضه می نمایند اعلام کرد: خوشبختانه آژانس های مسافرتی استان کرمان در سال های گذشته فعالیت های موثری در راستای توسعه گردشگری این استان انجام داده اند و آژانس هایی که فقط در زمینه تور های زیارتی نیز فعالیت دارند می توانند در زمینه اجرای تور های سیاحتی هم ورود پیدا نمایند.

مدیرآژانس مسافرتی همسفر کبوتران حرم در ادامه این مراسم از اجرای 23 طرح گردشگری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و آژانس مسافرتی همسفر کبوتران حرم در کرمان اطلاع داد.

مهدی معنویان اضافه نمود: این طرح ها شامل پروژه ایران من (معرفی جاذبه های سرتاسر کشور و به ویژه استان کرمان)، پلیس گردشگری، صدور گواهینامه بین المللی، همدلی و همیاری در صنعت گردشگری، فروش و توسعه با اشتغالزایی 250 هزارنفر، گردشگری الکترونیک، گردشگری ورزشی، انگیزشی و ادبی، سامانه هوشمند گردشگری سلامتی می گردد.

او اعلام کرد: این طرح ها به منظور رونق و توسعه صنعت گردشگری استان کرمان در زمینه های مختلف است، زیرا این استان ظرفیت اجرای طرح های مذکور را دارد.

وبلاگ ورزشی ها کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آژانس های مسافرتی پیشران صنعت گردشگری کرمان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس های مسافرتی پیشران صنعت گردشگری کرمان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید