احتمال صاعقه و جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، به گزارش هواشناسی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شامگاه سه شبانه روز آینده، به سبب رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت احتمال رخداد صاعقه و جاری شدن سیل در برخی از نقاط کشور وجود دارد.

احتمال صاعقه و جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور

به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز سه شنبه 25 تیرماه جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به ویژه ارتفاعات آن، شرق فارس، شمال کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، مرکزی، شرق زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

همچنین این شرایط روز چهارشنبه 26 تیرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به ویژه ارتفاعات آن، شرق فارس و پنج شنبه 27 تیرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به ویژه ارتفاعات آن و شرق فارس رخ خواهد داد.

بر این اساس به هموطنان در این مناطق توصیه شده است برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعد و برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه ها همچنین در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "احتمال صاعقه و جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال صاعقه و جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید