برف و باران در اکثر جاده های کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اظهار داشت.

برف و باران در اکثر جاده های کشور

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور تا ساعت 17 امروز سه شنبه به توضیح زیر است:

در استانهای همدان و مرکزی(اکثر محورها)، استانهای گیلان و اردبیل(محورهای اسالم-خلخال و آستارا-اردبیل)، استان اصفهان(محورهای داران-الیگودرز و میمه - دلیجان)، استان لرستان(محورهای بروجرد-اراک,الشتر-هرسین و الیگودرز- اصفهان)، استان کردستان (محور دهگلان-قروه)، استان قزوین(محور قزوین-همدان محدوده گردنه آوج و قزوین-رشت)، استان کرمانشاه(محورهای کنگاور-همدان و کرمانشاه-خرم آباد) و ارتفاعات محور های کرج-چالوس و هراز بارش برف گزارش شده است.

اکثر محورهای استان های تهران، البرز، سمنان، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کردستان، قم، قزوین، کرمانشاه، خوزستان و یزد بارانی است.

در محورهای ارتفاعات استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، کردستان و اصفهان ، استان فارس(محور شیراز-مرودشت)، استان قزوین(محورقزوین-رشت)، محورهای کرج-چالوس,کیاسر-سمنان (ارتفاعات) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

تردد در استان های گیلان و اردبیل(محور اسالم-خلخال) و استان کرمانشاه(محورهای کنگاور-همدان و کرمانشاه-خرم آباد) با

زنجیر چرخ ممکن است.

همچنین در آزادراه تهران به کرج(محدوده گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس) و آزادراه کرج به قزوین (محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری) ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین-کرج(محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران(محدوده پل کلاک تا گرمدره) نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک در راستا شمال به جنوب محور هراز محدوده های تونل شماره 1، شنگلده و امامزاده علی- نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 16 امروز سه شنبه محورهای فرعی گچساران به بی بی حکیمه، راه روستایی دارشاهی، پل زردک به کبکیان و دهدشت به قلعه رئیسی و دیسموک به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه مسدود شده است.اما در استان کرمان محور فهرج-زاهدان از ساعت 16:15 بازگشایی شه است.

سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برف و باران در اکثر جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در اکثر جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید