اورواچ 2 پیشرفت های بازیکنان را بین پلتفرم ها حفظ می نماید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، شرکت بلیزارد (Blizzard) اعلام نمود که بازی اورواچ 2 از کراس پراگرشن پشتیبانی خواهد نمود. به این معنا که شما با استفاده از یک اکانت می توانید در پلتفرم های مختلف بازی نموده و اگر در یکی پیشرفت کردید، از همانجا در پلتفرم دیگر ادامه دهید. همه دستاوردهای شما در اکانت ذخیره شده و همراه شما خواهد بود.

اورواچ 2 پیشرفت های بازیکنان را بین پلتفرم ها حفظ می نماید

اورواچ 2 در 12 مهر عرضه خواهد شد. این بازی به طور کامل جایگزین عنوان قبلی شده و به همین علت اهمیت زیادی دارد. از طرفی به علت اینکه تمامی آیتم های شما روی اکانت ذخیره خواهد شد، در اورواچ 2 نیز وجود خواهند داشت. پس اگر در حال حاضر شما از بازیکنان اورواچ هستید، الان برترین فرصت برای گرفتن لوت باکس است. در بیانیه ای بلیزارد نوشته است:

به طور کلی تنها یک فرصت برای ادغام اکانت ها وجود دارد. به همین علت بازیکنان باید با دقت اکانت های خود را انتخاب نموده و موردی را از قلم نیاندازند. بلیزارد با اینکار باعث شده که تجربه اورواچ 2 بسیار راحت تر شوند. بازیکنان حال نیازی ندارند که برای تجربه بازی روی هر پلتفرم آن را دوباره خریداری نمایند. همینطور اینکه اورواچ 2 دارای سیستم کراس پلی (Cross Play) هم هست.

به طور کلی کوشش بلیزارد این است تا اورواچ بیش از پیش در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. همانطور که از نسخه بتای این بازی معین بود، اورواچ 2 نسبت به شماره 1 تفاوت بزرگی نداشته است. با اینحال همین تغییرات کوچک و سیاست های نو بلیزارد باعث شده تا این بازی ارزش عرضه دوباره را داشته باشد.

منبع: GameInformer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اورواچ 2 پیشرفت های بازیکنان را بین پلتفرم ها حفظ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورواچ 2 پیشرفت های بازیکنان را بین پلتفرم ها حفظ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید