این رویداد هسته ای دانشمندان ژاپنی کره زمین را با خاک یکسان خواهد نمود!

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، اندکی پس از سرانجام جنگ دنیای دوم، دانشمندانی که بمب های اتمی پرتاب شده بر ژاپن را توسعه دادند، سعی کردند نوعی رویداد هسته ای را تصور نمایند که می تواند نه تنها شهرها، بلکه کل دنیا را نابود کند.

این رویداد هسته ای دانشمندان ژاپنی کره زمین را با خاک یکسان خواهد نمود!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی ها، یک سند طبقه بندی نشده که به وسیله مورخ هسته ای الکس ولرستین به اشتراک گذاشته شده است، حکمی را می دهد که دانشمندان در آزمایشگاه و سایت آزمایشی لوس آلاموس در سال 1945 به آن دست یافتند.

بیشتر بخوانید:

با این حقه ها خانه شما همواره بوی عطر می دهد!

عکس | هوش این حیوان با یک کودک سه ساله برابری می نماید!

در سال 1945، دانشمندان لوس آلاموس به این نتیجه رسیدند که برای انتها دادن به دنیا تنها به بین 10 تا 100 بمب سوپر احتیاج است.

ولرشتاین در ایمیلی به Business Insider نوشت: سوپر که آنها در فکر داشتند چیزی بود که ما اکنون آن را بمب هیدروژنی می نامیم.

در آن موقع، دانشمندان حدس می زدند که می توانند بمبی با دوتریوم - یک نوع هسته ای هیدروژن - بسازند که به این سلاح بازده انفجاری بین 10 تا 100 مگاتن (یا میلیون ها تن TNT) بدهد.

برای منظره، بمب های اتمی پرتاب شده روی هیروشیما و ناکازاکی حدود 15 کیلوتن یا 0.015 مگاتن بازده داشتند. این بمب های تئوری شده چندین مرتبه قوی تر از بمب هایی بودند که در اوایل همان سال ژاپن را تخریب کردند.

آخرالزمانی که این 10-100 بمب فوق العاده به وجود می آورد، همه آتش و گوگرد نخواهد بود. دانشمندان فرض کردند که بیشترین تخریب در سراسر دنیا می تواند از سموم رادیواکتیو ناشی گردد که به وسیله اورانیوم تسلیح شده بمب ها بر جو زمین منتشر می گردد. قرار گرفتن در معرض تشعشع منجر به افزایش سرسام آور سرطان، نقایص مادرزادی و ناهنجاری های ژنتیکی می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این رویداد هسته ای دانشمندان ژاپنی کره زمین را با خاک یکسان خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رویداد هسته ای دانشمندان ژاپنی کره زمین را با خاک یکسان خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید