باتیستا: نمی دانم چرا وعده های پارس جنوبی عملی نمی شود، هر روز ترس و اضطرابم بیشتر می شود

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: 80 روز از مصدومیت من می گذرد ولی متاسفانه وعده های مسئولان پارس جنوبی عملی نشده است.

باتیستا: نمی دانم چرا وعده های پارس جنوبی عملی نمی شود، هر روز ترس و اضطرابم بیشتر می شود

مگنو باتیستا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی ها، در مورد آخرین شرایطش در پارس جنوبی گفت: هنوز هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و بابت این شرایط نگران و متاسف هستم. در این مدت سرمربی تیم و همچنین آقایان مرادی و موسوی قول دادند که مشکلاتم برطرف شود ولی نمی دانم چرا وعده های باشگاه و مسئولان عملی نمی شود. انتظار دارم که آنها شرایطم را درک کنند. دو سه ماه است که مصدوم شدم و در این مدت جراحی زانویم به عقب افتاد و بابت این موضوع ضرر کردم.

وی ادامه داد: هر روز ترس و اضطرابم بیشتر می شود و حالا هم تغییراتی در مدیریت منطقه پارس جنوبی رخ داده و از این می ترسم که باز هم به اندازه چند ماه معطل شوم و هیچ اتفاقی رخ ندهد. در این مدت بارها امیدوار بودم که مشکلاتم برطرف شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و نمی دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

باتیستا بیان کرد: 80 روز از مصدومیت من می گذرد ولی متاسفانه وعده های مسئولان پارس جنوبی عملی نشده است. چند بار با هم مذاکره کردیم و حتی در مورد بحث تسویه حساب هم به نتیجه رسیدیم که من تخفیف هم دادم. در مورد بحث بازگشت به برزیل و عمل جراحی هم صحبت کردیم ولی در این چند ماه هیچ اتفاقی رخ نداده و خیلی ها درک نمی کنند که الان چه شرایطی دارم. دیگر نمی دانم چه باید بگویم، فقط امیدوارم مسئولان باشگاه هر چه زودتر مشکل مرا برطرف کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باتیستا: نمی دانم چرا وعده های پارس جنوبی عملی نمی شود، هر روز ترس و اضطرابم بیشتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتیستا: نمی دانم چرا وعده های پارس جنوبی عملی نمی شود، هر روز ترس و اضطرابم بیشتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید