هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، جدال مدعیان در سیبری

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرنگاران: فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) با آنالیز هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، جدال تیم های روسیه و ایتالیا در سیبری را یکی از دیدارهای با حساسیت بالا برشمرد.

هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، جدال مدعیان در سیبری

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، فدراسیون بین المللی (FIVB) در گزارشی در مورد لیگ دنیای والیبال نوشت: پس از گذشت سه هفته از رقابت های لیگ دنیای، چهار تیم نامدار دنیا بدون شکست پا به مرحله چهارم می گذارند. اما جدال دو تیم روسیه و ایتالیا در سیبری حساسیت زیادی دارد. این دو تیم با چهار برد و با ماکسیمم امتیازات در صدر گروه دوم قرار دارند.

ایتالیا که هشت بار عنوان قهرمانی لیگ دنیای والیبال را در پرونده کاری خود دارد، کاپیتانی تیم ملی والیبال خود را به کریستن ساوانی سپرده است. بازی روسیه و ایتالیا که قرار است در سیبری غربی (سرگت) در روزهای آدینه و شنبه برگزار گردد به میزبانی روسیه در این رقابت ها پایان می دهد.

روسیه که رویای فینال را در ذهن می پروراند، می داند که باید هر دو بازی را در سیبری ببرد تا به مرحله نهایی برسد. تیم روسیه هفته گذشته میزبان صربستان بود و توانست این تیم را که خود در کوشش است تا این هفته با شکست ایران به فینال برسد، با 2 شکست بدرقه کند.

تیم ملی والیبال ایران نیز که در هفته چهارم - آدینه و یکشنبه - میزبان صربستان است، برای اولین بار میزبانی لیگ دنیای را تجربه می نماید.

سومین دوئل مهم این هفته بین دو تیم بدون برد آلمان (دو شکست) و کوبا (چهار شکست) است که شانس کمی برای رسیدن به مرحله نهایی دارند. کوبا که در هر 23 دوره لیگ دنیای شرکت نموده و دارنده مدال برنز سال پیش نیز هست، آغاز بسیار بدی را در این دوره رقم زده است.

مربی آلمان معتقد است که اگر تیم کوبا ویلفردو لئون را به کار نگیرد، می تواند در خانه با حمایت تماشاچیان کوبا را شکست دهد.

گروه A مثل گروه B نیز دو سهمیه حضور در مرحله نهایی لیگ دنیای والیبال را دارد و لهستان که یکی از مدعیان قهرمانی است، امید زیادی به بازگشت تیمش به مرحله نهایی دارد. تیم لهستان که در دو بازی اول خود در خانه مغلوب برزیل شده چشم امید خود را به بازی این هفته بسته تا بتواند فرانسه را که در هیچکدام از چهار بازی خود صاحب پیروزی نشده، ببرد. برزیل در این هفته بازی ندارد و استراحت می نماید.

چهارمین تیم بدون باخت لیگ دنیای بلغارستان است که به دنبال سومین و چهارمین پیروزی خود است. این تیم در صوفیه میزبان آرژانتین خواهد بود. تیم آرژانتین که به دلیل میزبانی مرحله نهایی لیگ دنیای یک سهمیه را به خود اختصاص داده است از چهار مسابقه فقط یک پیروزی آن هم در برابر ایالات متحده را در کارنامه خود ثبت نموده است.

از گروه C نیز فقط بازی پرتغال - هلند برگزار خواهد شد. نارنجی پوش ها در صورت پیروزی در هر دو بازی می توانند گوی قدرت را از کانادا بربایند و به تنها سهمیه گروه C برسند.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ دنیای والیبال به قرار زیر است:

31 خردادماه:

گروه اول: فرانسه - لهستان

گروه دوم: ایران - صربستان، روسیه - ایتالیا

یکم تیرماه:

گروه اول: بلغارستان - آرژانتین

گروه دوم: روسیه - ایتالیا، کوبا - آلمان

گروه سوم: پرتغال - هلند،

دوم تیرماه:

گروه اول: فرانسه - لهستان، بلغارستان - آرژانتین

گروه دوم: ایران - صربستان ، آلمان - کوبا

گروه سوم: پرتغال - هلند

منبع: تسنیم

به "هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، جدال مدعیان در سیبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، جدال مدعیان در سیبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید