آنالیز وضعیت معیشتی هنرمندان در تلویزیون

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، از درآمد تا هنر عنوان برنامه جدید شبکه چهار سیماست که نگاهی مالی به هنر و وضعیت هنرمندان در رشته های مختلف هنری دارد.

آنالیز وضعیت معیشتی هنرمندان در تلویزیون

به گزارش وبلاگ ورزشی ها به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه از درآمد تا هنر میخواهد تا به سوالاتی همچون آیا هنر تامین کننده معاش هنرمندان و خانواده های آنها است؟ و نظیر آن در طی 10 قسمت پاسخ دهد و در کنار این پرسش ها، مقوله حمایت های دولتی و بخش خصوصی، قانون حق نشر و وضعیت درآمدی هنرمندان و غیره با حضور کارشناسان در برنامه به بحث و آنالیز گذاشته گردد.

در هر قسمت با حدود 10 کارشناس در رشته های مختلف تئاتر، موسیقی، سینما، تجسمی و چاپ و نشر مصاحبه می گردد.

شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ مدیر و کارشناس تئاتر، امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه کننده تئاتر، دکتر محمدرضا چراغعلی آهنگساز، حسن توکلی نیا تهیه کننده سینما، عباس رافعی کارگردان سینما، دکتر حسن ریاحی آهنگساز و کارشناس موسیقی، داریوش پیرنیاکان کارشناس موسیقی و … از جمله چهره هایی هستند که در این برنامه با آنها مصاحبه شده است.

در این برنامه که پخش آن از شب گذشته 18 خرداد ماه شروع شده است هر موضوع در دو قسمت مورد آنالیز قرار می گیرد و در ادامه شب گذشته، امشب نیز با اهالی تئاتر در مورد وضعیت هنرمندان تئاتری مصاحبه می گردد.

شهرام کرمی، اتابک نادری، امیرحسین شفیعی، ابراهیم گله دار زاده، محمودفرهنگ، سهراب سمیعی، حسین فرخی و محمدعمروآبادی کارشناسان قسمت دوم برنامه از درآمد تا هنر هستند.

از درآمد تا هنر به تهیه کنندگی ابوالفضل صادقی و کارگردانی حمیدرضا صفار محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنالیز وضعیت معیشتی هنرمندان در تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز وضعیت معیشتی هنرمندان در تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید